Gå til innhold

Det ble intet kjøp av M3 E46 denne gangen heller


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Etter flere samtaler med selger skulle jeg få bilen for 590k uten bbs-felgene, bilen skulle være 110% strøken.

Jeg avtalte med selger å ta fly fra bergen til oslo etter jobb, og tog videre til askim for å se på bilen. Tok en prøvetur på tirsdag, men jeg ville komme tilbake i dag og se på den og få skrevet kontrakta hvis jeg valgte å kjøpe den.

Joda, bilen var nå ganske fin, dog upolert eller rengjort innvendig, og den hadde kasettspiller i front, og det var ikke en 12-2003 slik det framkom i annonsen. Det var en f.reg 03-2003, produsert 10/1-2003. Skinnet på sideputene var mer slitt enn de andre jeg har vært og sett på. Dessuten gått 65.000 km, og ikke 63.000 km som han sa på tlf. En liten luring spør du meg.

Han kunne få skilter på bilen på torsdag, så jeg måtte ha kontrakt i orden i dag så jeg fikk gjort kjøpet rask fordi jeg må tilbake til stavanger på skolen.

Jeg ringte og sa jeg kunne dra halv fire fra Fredrikstad. Vel en halvtime forsinka på vei, så ringer selgeren meg og sier at han skal på trail cup med dattera. Javel, nå har jeg jo kommet fra stavanger for å kjøpe bilen momlet jeg, og han svarte bare at dattera var viktigere enn en bil.

Kiss my ass. Skal det være sånn så kan han sitte der med bilen ett år til, jeg skal ikke ha den.

Har bestemt meg for å ha litt mer is i magen og vente til det dukker opp en med litt mer utstyr. Xenon og navi for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mulig! Det er meget useriøst må jeg si.. skal du selge en slik bli må du behandle kundene på en bra måte. Helt enig at du driter i denne bilen! Det kommer alltid nye biler for salg så det er bare å ha is i magen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..

En ting til var at matta på førersiden virka ganske slitt, den krummet seg opp i hjørnene.. Ikke var bilen vinterkjørt heller.. syntes det var litt rart.

Også står det at den har 360 hk. Det er angivelig fordi han som eide den før jobba på bmw, og fikk bestilt en csl-chip i den da den var ny fra fabrikk. Det må vel være tull og tøys, ihvertfall at den har 360 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har ræva full av penger ...

Han driver jarles bil og deler i askim. Sikkert en grei kar, men tror han har litt sleipe triks. Jeg har gjort litt research og har fått høre at han er en liten luring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..

En ting til var at matta på førersiden virka ganske slitt, den krummet seg opp i hjørnene.. Ikke var bilen vinterkjørt heller.. syntes det var litt rart.

Også står det at den har 360 hk. Det er angivelig fordi han som eide den før jobba på bmw, og fikk bestilt en csl-chip i den da den var ny fra fabrikk. Det må vel være tull og tøys, ihvertfall at den har 360 hk.

CSL-chip ja - haha... Skal mer til enn en chip for å tyne mer ut av den motoren der. :roll:

Virket useriøst synes jeg. Han burde forstå at når noen skal kjøpe en bruktbil til 600k, så må man være litt ryddig.

En annen ting er at når du skal kjøpe en så dyr bruktbil, bør den ha det meste av utstyr. Særlig når du skal selge den en gang, er det veldig greit at den har utstyr som nye biler på det tidspunktet blir levert med, som feks Xenon.

Lykke til videre - er ingen av dem som ligger på Finn aktuelle?

Virker som det er endel som sitter på gjerdet og venter på den rette bilen, har fått flere henvendelser fra folk som vil kjøpe min denne våren, uten at den har vært annonsert engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det der. Rar oppførsel fra selger, og som andre her sier, sikkert lurt av deg å ikke kjøpe. Skjønner godt at du vil ha ny bil, men bedre å vente litt ekstra å få en skikkelig en enn å ikke vente lenge nok å få et dårlig eksemplar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike biler er det bare å holde seg unna. Det er like viktig å se på selgeren som bilen når man kjøper bruktbil. oppførselen til selgeren kan nesten si mer om bilens stand enn bilen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk, kommer du reisende så bare ditcher han deg på den måten o.O

Er nok mer enn en chip som gir CSL 360hk, er vel litt kvassere kam, carboninnsug og software da sikkert, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...