Gå til innhold

Tips til sommerfelg innkjøp !


k3n
 Share

Anbefalte innlegg

Nylig hentet meg enn BMW 320ci 2002 modell med 16" på sommeren.

(eid av 60år gammel mann)

Tenkte og oppgradere dette og valget står imellom 18" og 19". Bilen er sølv og har sett på utallige felger!

Alt ifra polert kant til litt mørke felger, noen som har lyst og komme med tips til sommerfelger? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid mener jeg BBS CH og BBS RS-GT er veldig fine, men krever et visst budsjett. Samme gjelder egentlig Breyton Magic... Men pene er dem :wink:

Ettersom ryktene seier er BBS konkurs. Så da ville jeg fått ut fingeren om du vil ha BBS :(

PS Dette er rykter som går,har ikke fått det bekreftet. Ville vere synd om det er tilfelle :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem forhandler de Hartge felgene og har du evt. noen bilder av de montert på bil? :roll:

Var forresten og hørte pris på noe BBS felger her i byen som jeg kunne tenke meg. Kom på 28000kr bare for felgene, hadde tenkt meg noe litt mer humant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge Classic er ikke noe rimligere en det ihvertfall. Hartge Classic 2 er enda penere, og ligger vel rundt en halv hundretusen i pris :wink:

Fordelen her er at man får disse typene i replica, ParamedicX5 her inne skulle hente seg Classic 2 fra statene nå. Han kjører en E92 og mener disse kostet 24.000 levert på døren i hhv 20" 285 og 245? Litt drøyt til din, men vll anta at disse skulle bli vesentlig rimligere i f.eks 19 eller 18 og noe mer moderat bredde 8)

Har selv jævlig lyst på disse, men det renner vel ut i sanden igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom ryktene seier er BBS konkurs. Så da ville jeg fått ut fingeren om du vil ha BBS :(

PS Dette er rykter som går,har ikke fått det bekreftet. Ville vere synd om det er tilfelle :cry:

BBS leverer felger til langt mer enn personbiler. De leverer blant annet til Formel 1, så det er en del penger inne i bildet her, og det er nok ikke en bedrift som forsvinner over natten. Noen vil alltid ta over "boet" i et firma med så sterkt merkenavn.

Det eneste jeg vet er at de ble kjøpt opp av et belgisk firma i august i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...