Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Jada, som overskriften sier, har det kanskje gått opp et lys for deg på et eller annet tidspunkt?

Kommet over utstyr du ikke visste du hadde?

:oops:

For min egen del, så er min allerede godt utstyrte E39, ennå bedre utrustet enn tidligre antatt.

Det har jo vært kaldt de siste ukene, hvertfall her sør, og siden bilen ikke har stått i garasjen (det kan være litt rot der ja) så har bilen var nediset når jeg skal avgårde med den.

Men en morsom greie har vært at ytterspeila, som er aut avblendbare fra før av, og innklappbare, også er el oppvarmet.

Jeg vet ikke om de går på samtidig som jeg slår på trådene i bakruta, eller om det er en sensor som gjør "det selv"?

Synspunkter?

Fiffig detalj hvertfall, i samme ordelag, spylerdysene er også oppvarmete, kjekt vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å hadd bilen i over 1 år oppdaget jeg noen helt utrolig. Spaken til fjernlyset var mulig å bevege vertikalt! Det blinket noen grønne lys fremmenfor rattet og jeg lurte fælt på hva dette der var? Jeg spurde flere av mine kompiser, men det var vist ingen som hadde opplevd det før, måtte vær noen feil lamper eller noe sa de. Jeg kjørte ned til verkstedet, der kunne de fortelle meg at det var helt normalt og ingen ting feil, men svar på hva det lampene er vet jeg fortsatt ikke men trøster meg med en kjøretur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min tidligere E39:

Når tenningen var av og jeg tok hendelen for retningslys (les:blinklys) opp eller ned, lyst parklysene på høyre/venstre side. Kjekt når men står parkert i trange gater.

På min tidligere E36:

Hastigeten på viskerene justerte seg etter om bilen var i bevegelse eller ikke. Litt artig detalj som jeg ikke oppdaget med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å hadd bilen i over 1 år oppdaget jeg noen helt utrolig. Spaken til fjernlyset var mulig å bevege vertikalt! Det blinket noen grønne lys fremmenfor rattet og jeg lurte fælt på hva dette der var? Jeg spurde flere av mine kompiser, men det var vist ingen som hadde opplevd det før, måtte vær noen feil lamper eller noe sa de. Jeg kjørte ned til verkstedet, der kunne de fortelle meg at det var helt normalt og ingen ting feil, men svar på hva det lampene er vet jeg fortsatt ikke men trøster meg med en kjøretur.

HAAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, som overskriften sier, har det kanskje gått opp et lys for deg på et eller annet tidspunkt?

Kommet over utstyr du ikke visste du hadde?

:oops:

For min egen del, så er min allerede godt utstyrte E39, ennå bedre utrustet enn tidligre antatt.

Det har jo vært kaldt de siste ukene, hvertfall her sør, og siden bilen ikke har stått i garasjen (det kan være litt rot der ja) så har bilen var nediset når jeg skal avgårde med den.

Men en morsom greie har vært at ytterspeila, som er aut avblendbare fra før av, og innklappbare, også er el oppvarmet.

Jeg vet ikke om de går på samtidig som jeg slår på trådene i bakruta, eller om det er en sensor som gjør "det selv"?

Synspunkter?

Fiffig detalj hvertfall, i samme ordelag, spylerdysene er også oppvarmete, kjekt vettu!

Speilvarmen er alltid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tidligere E60:

Fant ikke ut at bilen hadde Steptronic før 1 år eller 2 etter at jeg hadde kjøpt bilen. Ikke den mest spennende tingen, men jeg hadde den ofte i steptronic modus bare for moroskyld. Hadde jo aldri hatt en bil med det.. ;)

Min nåværende E61:

Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det betyr at det er flere kjøpere som kjøper bil uten og vite hva de får?:D Jeg har også blinklys! jeg også parklys på høyre eller venstre side.

Og det med at vindusviskerene kun har 2 hastigheter når den står stille er plagsomt! kan ikke trekke ut speedoet.. :cry:

jaaa, Å en dag jeg sto et lyskryss å skulle klemme en kvise fant jeg ut at jeg hadde LYS i sminkespeilet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, som overskriften sier, har det kanskje gått opp et lys for deg på et eller annet tidspunkt?

Kommet over utstyr du ikke visste du hadde?

:oops:

For min egen del, så er min allerede godt utstyrte E39, ennå bedre utrustet enn tidligre antatt.

Det har jo vært kaldt de siste ukene, hvertfall her sør, og siden bilen ikke har stått i garasjen (det kan være litt rot der ja) så har bilen var nediset når jeg skal avgårde med den.

Men en morsom greie har vært at ytterspeila, som er aut avblendbare fra før av, og innklappbare, også er el oppvarmet.

Jeg vet ikke om de går på samtidig som jeg slår på trådene i bakruta, eller om det er en sensor som gjør "det selv"?

Synspunkter?

Fiffig detalj hvertfall, i samme ordelag, spylerdysene er også oppvarmete, kjekt vettu!

Speilvarmen er alltid på.

Så den er alltid på ved at nøkkel er satt i?

Er dette standard, aldri hørt om dette før...

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, som overskriften sier, har det kanskje gått opp et lys for deg på et eller annet tidspunkt?

Kommet over utstyr du ikke visste du hadde?

:oops:

For min egen del, så er min allerede godt utstyrte E39, ennå bedre utrustet enn tidligre antatt.

Det har jo vært kaldt de siste ukene, hvertfall her sør, og siden bilen ikke har stått i garasjen (det kan være litt rot der ja) så har bilen var nediset når jeg skal avgårde med den.

Men en morsom greie har vært at ytterspeila, som er aut avblendbare fra før av, og innklappbare, også er el oppvarmet.

Jeg vet ikke om de går på samtidig som jeg slår på trådene i bakruta, eller om det er en sensor som gjør "det selv"?

Synspunkter?

Fiffig detalj hvertfall, i samme ordelag, spylerdysene er også oppvarmete, kjekt vettu!

Speilvarmen er alltid på.

Så den er alltid på ved at nøkkel er satt i?

Er dette standard, aldri hørt om dette før...

:oops:

Varmen i speilene slår seg automatisk på (uavhenging om nøkkelen er i eller ikke) når det er mindre en +3 grader ute.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...