Gå til innhold

4-serien lekket. Å fy...


noekult
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekker, men de nye AE "ringene" var spesielle. Jeg er også litt usikker på fangernes design. Det er ikke dårlig design, men jeg har sett bedre. Luftslissen på frontskjermene er også litt for Porsche Panamera wannabe etter min smak. Jeg har mine tanker om disse overlever til produksjonsmodellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns F01, F10/11, F12/13 og F30/F31 er meget vellykkede designsmessig. Det er jo de jeg forbinder mest med BMW, så så lenge de ikke blir for smarte i designspråket igjen (slik som under Bangle-diktaturen) så er BMW tilgitt for X1, X3, 5GT og X6 (fordi de er HELT poengløse!).

Første bilen jeg har sett i grått og tenkt "Jøss, skulle hatt den i grått selv!"

3wx2y1gagujv9obgcwt7.jpg

Som Fredrik nevner, så vil produksjonsmodellen neppe se akkurat lik ut, men det lover meget bra for sluttresultatet :)

Er jo egentlig ganske naturlig med implementering av en 4-serie (hvis man tenker på 5- og 6-serien), men en M4 coupé istedenfor den ikoniske M3 coupén - det er litt trist om den navnetradisjonen begraves. Jaja tidene forandrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en Audi A5 med en spesiell BMW front. Liker jeg den?

Tja, jeg gjør vel det! :D

Jeg tror nok at vi kan forvente litt mer bil i denne enn a5. Da vet jeg hva min neste bil skal være.. Kan vi håpe på motor fra m5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en Audi A5 med en spesiell BMW front. Liker jeg den?

Tja, jeg gjør vel det! :D

Jeg tror nok at vi kan forvente litt mer bil i denne enn a5. Da vet jeg hva min neste bil skal være.. Kan vi håpe på motor fra m5?

Definitivt mer bil enn en A5, men jeg ser formene til en A5 når jeg ser fra forskjermer og bak utifra det bildet vi ser i skråprofil lenger opp. Men at den ligner litt en A5 gjør ikke meg en verdens ting. Nydelig bil fra topp til tå, men BMW skulle og sett det når dem designet denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner ikke a5 mer enn 2dører og coupe.. Uansett, bmw har sin design profil de kjører, så rammene ble sattmed introduksjonen av f01 f10 og f30. Lenge før audi kom med a5..

Rammene ble satt med F01, F10 og F30, hva mener du egentlig der? :) A5 kom da lenge før både F01,F10 og F30... F01 ligner da uansett ikke noe på denne, denne er jo sint ut, F01 ser jo dvask ut! Jeg synes forsåvidt ikke det var så mye A5 over denne bilen jeg men... Ste-faren min har en A5, og jeg synes ikke disse lignet noe særlig på hverandre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...