Gå til innhold

Blir visst ingen senk på E61n min..


gica
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk en bombe servert i inboxen min.

Strandeveien fikk bekreftet fra Hartge at de nå har sluttet med å produsere Hartge senkesett til E60/E61. Ventet nå i over 2 uker og håpet på at senkesettet skulle ligge på postkontoret om noen få dager.

Så, hva anbefaller dere meg å gjøre ?

Skal ha senkesett, skal være komfortabelt nok og ikke for stivt. Skal passe med 20' felg (f.eks Gs Concave) ? Tenkte rundt 30 - 35 mm

Så er det nok slikt at leverandører av andre senkesett ikke leverer med staget som Hartge produserte og da lurer jeg på hvor mye Havaria tar for å senke bilen med diagnose ?

Tar imot erfaringer med stor takk fra andre E6x eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coilovers med høyde og hardhetsjustering?... om dette leveres til E61 da. da kan du justere akoratt som du vil..

koster litt ekstra, men da har du mulighet for å evt justere opp på vinteren.

ganske greit mtp at du skal ha concave. de krever litt plass under hjulbuen, men ser teit ut om bilen blir for høy. derfor er det jo greit å kunne justere dette inn perfekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Takk for mange svar, de H&R fjærene. De er vell ikke for stive vell ? Tror dere disse skal gå greit med 20' Gs Concave felgene ? Bilen skal brukes og det hender jeg laster bilen opp ganske greit, så ønsker ikke noe subbing.

Noen som veit om man kan bruke progmann til å stille høyden bak ? Eller må man til en Bavaria forhandler for å få dette fikset ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...