Gå til innhold

E36 m3 3.2 coupe STJELT


djscream
 Share

Anbefalte innlegg

Min kjære Røde ombygde M3 3.2 ble frastjålet fra parkeringa uten for blokka mellom 03.00 - 11-00 natt til i dag ( tirsdag )

Den er allerede avskiltnings begjær på.. ( NE 57840 ) Fra Telemark / Porsgrunn

Den er ikke godkjent enda, ventet på 2 papirer fra tyskland denne uka for å få den godkjent. : /

Utlåves GOD DUSØR til dem som kommer med info som fører til funn av bilen.

Får ikke lagt ut bilde her .. hmf. skjer her a..

Jeg kan nåes på 40 48 30 39 hele døgnet..

Mvh

Michael Vikne

Legger ut noen bilder av hvordan den så ut, regner i grunn med at den har blitt gjort no med i ettertid ja

u87cb1zb174ruh7t7jeh.jpg

wnof7m4g27zwgeyrlanq.jpg

5iuebbsrips85cvix1zw.jpg

piig10vu1lx9h88mu9zu.jpg

2xjo92z0ufg9zw0wppk1.jpg

f0abh1y9v8gmpvsczrdp.jpg

ziaoikt6jmqkxbnouth6.jpg

48d9ans6kmwzotzgsa68.jpg

n75agtc5npzto856y3fd.jpg

zybguzljf3mx4rp3tubi.jpg

bb5zsjkzuz61nanmfauc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff siste jeg sa til han jeg solgte min 3.2 til igår bor jo bare tyver og avskum i porsgrunn, blir garantert stjelt!

håper du finner den igjen! men er vel fare for at den allerede er i deler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg heldig får jeg igjen 30 lapper.. hurra liksom, har påkostet denne kjerra over 200,000 kr så er temlig forbanna..

jeg var / er, 2 papirer unna fra å få godkjent bilen, venter på papira fra bmw i tyskland.. så hadde jeg smelt på forsikring, får ikke forsikra det føre det er i vognkortet.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at samtlige bimmers medlemmer og medlemmer fra andre forum som sokner til dette distriktet samarbeider litt aktivt for og ta disse taperne av gata snart!!

Kan ikke helt skjønne hvordan det er mulig for denne gjengen og holde på slik uten og bli så altfor mye forstyrret.

Skaff dere overvåkningskamera og sørg for at bilene står tett inntil disse, og smell gjerne opp ett kamera som også filmer hver jævla bil som passerer plassen der dere bor.

Da blir det så mye lettere og finne ut hva man skal se etter dersom uhellet er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut i den lokale avisa og fortell din historie, si at det er dusør på X antall tusenlapper til den som komme med tips som gjør at bilen kommer til rette, setter du en dusør på 30-40 000,- så sparer du alikevel penger og det blir plutselig veldig interessant å tyste for de som vet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at samtlige bimmers medlemmer og medlemmer fra andre forum som sokner til dette distriktet samarbeider litt aktivt for og ta disse taperne av gata snart!!

Kan ikke helt skjønne hvordan det er mulig for denne gjengen og holde på slik uten og bli så altfor mye forstyrret.

Skaff dere overvåkningskamera og sørg for at bilene står tett inntil disse, og smell gjerne opp ett kamera som også filmer hver jævla bil som passerer plassen der dere bor.

Da blir det så mye lettere og finne ut hva man skal se etter dersom uhellet er ute.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601581 Denne har jeg og meget enkelt å montere, billig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...