Gå til innhold

Storfornøyd etter billig soting/toning og foliering av e60


titansølv
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha forlatt tanken på overlaykit for interiørlistene mine i carbonfiberfinish grunnet dårlig passform, kom jeg gjennom forumet her i kontakt med en kar i Drammen som driver med toning av vinduer samt foliering av det en måtte ønske.

Han tilbydde også å tone rutene mine. Det og en Meguaiarspolering samt full shining inn og utvendig ble resultatet som er presentert nedenfor.

Pris for foliering inkludert demontering og påmontering av alle interiørlistene: 1500kr.

Pris for toning av vinduene med 5års garanti (7stk) i valgfri skygge: 4000 kr.

Full utvendig og innvendig vask med påfølgende Meguaiarspolering: 1200kr.

Da denne jobben tok 2 dager fikk jeg tilogmed gratis lån av en bil han hadde til disposisjon.

Under arbeidet ble det uheldigvis laget 2 lite synlige hakk i en kromlist. Jeg la ikke merke til dem, men ble på ærlig vis informert om saken og fikk vite at han allerede hadde bestilt og betalt for ny list som han skal montere på når den ankommer.

Utrolig grei og pålitelig kar som holder til i rene fine lokaler i Buskerudveien i Drammen.

Ser det har vært diskutert soyafilm på forumet og at den virket "blurry" fra innsiden. Her ble det brukt den vanlige filmen med 5års garanti, og den har ingen slike egenskaper. Jeg var og bekymret for at jeg hadde valgt for mørk film og at det ville bli vanskelig å se ut, men jeg ble positivt overasket over utsikten fra innsiden. Luftbobler mellom film og rute samt dårlig tilpassing var ikke tilstede etter denne jobben.

cnrwbhmk25pmc8xs5olm.jpg

y2deajv9j5cj1wjygdpq.jpg

b5o69w7bd81cpdx73psw.jpg

cujl0x5the98ouxp5mcs.jpg

hsimrouw2zhtp8ps53m9.jpg

Han er fra Latvia men snakker greit engelsk. Hans telefonnummer er 966 79646.(Mikhail)

Pm meg hvis dere lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget flott resultat der ja:) hvor kjøpte du carbon folien?

Vil nå tro at den folien ble anskaffet av personen som utførte arbeidet.

Postet dette innlegget mest for og finne lett tilbake dersom dette skulle kunne fatte min interesse en eller annen gang.

Forøvrig latterlig billig for en proff utført jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som utførte arbeidet er fra Latvia og henter derfor billig material der. Selve folien kostet bare 2/300 kr. Alt det ordnet han med. Han folierer også hele biler rimelig billig.

Forskjellige farger og mønster i folien vil jeg anta han lett skaffer.

Folien som han brukte på min bil er fra 3m, og skal vissnok være den beste. Det fantes andre typer folie av kinesisk fabrikat, men disse var av dårligere kvalitet sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Så fristende ut, blir så utrolig mye mer riktig med litt toning. Men, man må jo ha med sidene foran, ellers blir det bare rart. Og det er jo ikke tillatt. Lurer derfor på hva trådstarter eller andre som har dette tenker om det eller har erfart. Er det lett å bli stoppet? Og blir det ofte dyrt? Bill. mrk. bekymra pyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut kontaktinfo til denne personen ? :D

Legger til en spørsmål, min e92 er orginal tonet fra fabrikk på bakrutene, men jeg vil ha de mørkere samtidig tone fremruta, men hvordan er det og sote bakrutene som allerede er tonet? hvordan vil det bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...