Gå til innhold

Erfaringer med streetdesign.no?


NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

hei

har funnel en del ting som jeg er ute etter i deres nettbutikk, så lurer jeg i den forbindelse på om de er seriøse? at man faktisk får varene og hvor lenge dere evt har ventet?

Vurderer å handle hos dem, men summen er relativt høy, så vil ikke kaste bort flere tusen kr på noe useriøse idioter. Det har jeg gjort nok ganger allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen baklykter derifra, vente en stund får begynte å lure hvorfor i all verden det tokk så lang tid. Fikk vite at lyktene ikke var på lager og de måtte bestille det fra Tyskland og jeg kunne vente opp til 2-3 måneder.. Men jeg hadde ikke den tid, så ringte jeg opp igjen og da bestilte de samme lykter fra en annen leverandør og sendte de til meg som tokk omtrent 1 uke etter jeg tokk den siste telefonsamtalen :) Så supporten er hvertfall grei.. Men leveringstiden er dritt hvis de ikke har det på lager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestile gule lyspærer hos de, tok laaang tid. Måtte virkelig klø meg i huet når jeg fikk pakka. Kunne knapt huske at jeg bestilte de. :P

å faaaen, det er jo blant annet det jeg tenkte å handle :(

trur du at hvis jeg bestiller snart, at jeg får det før april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestile gule lyspærer hos de, tok laaang tid. Måtte virkelig klø meg i huet når jeg fikk pakka. Kunne knapt huske at jeg bestilte de. :P

å faaaen, det er jo blant annet det jeg tenkte å handle :(

trur du at hvis jeg bestiller snart, at jeg får det før april?

Det burde da være mulig, men ville tatt en telefon til han nordlendingen som jobber / jobbet der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...