Gå til innhold

treff Fredrikstad/sarpsborg


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det snart på tide med vinterhjul. Så tenkte vi kunne ta et treff før de kjedelige hjulene kommer på de fleste bilene.

Mulig noen har byttet allerede. Men er jo bare å komme likevel.

Har jobbet litt i det nye Solberg tårnet nå og tenkte vi kunne ha BMW treffet der.

Det ligger lett tilgjengelig og er godt synlig fra E6.

Det er en grei parkeringsplass der med plass til 25-30 biler. Så det skal holde.

Tenkte det kunne være litt artig å ta treffet på en slik ny og omtalt plass.

Er mulig å gå opp i tårnet og se på utsikten. og ned på bilene :)

er dasser der og en liten kiosk. men tror ikke kiosken er åpnet ennå.

syns utsikten var litt skuffende. Men ser hvertfal noe :P

Om man blir lei av å se på bilene det er mye greier og lese om nærområdet. hehe.

Er også 40-50 plater der med bilder og slikt som er hele verdenshistorien fra fra år -8000 til år 2010

dkl3yxpb6g5ada557hs5.jpg

bnotfxzgvy1z06o95fpk.jpg

2lzobo2grk22zapxne79.jpg

dv0tqbqz8lzcstecf2y0.jpg

z4f0jtltp6lduhdrt8vk.jpg

Lurte litt på å ta det søndag 26 september. KL 15:00 Men er åpen for andre forslag.

Sist jeg dro på bimmers treff i Østfold kom det 3 biler. Så håper det blir bedre oppmøte på mitt treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, litt risky kanskje? Det er det overraskende mye biler der på søndager. kjørt forbi der to søndager på rad, og da har det nesten ikke vært ledige plasser på parkeringen :? Men med det dårlige oppmøtet som har vært her i lokal området de siste treffene så går det velkanskje bra... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. når jeg var på treff på amfi borg var det 3 biler. ikke engang han som starta treffet kom :S

men som dere sier så kan det jo bli trangt om plassen på søndag. men er åpen for andre forslag jeg. bare tenkte søndag var en fridag for de fleste. og noen gidder kanskje ikke etter jobb på ukedagene.

til mandag kommer en gruppe med fotografer fra japan for og ha en photo session der. så kan faktisk være risky på andre dager også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke verre en å cruise til amfi da om den plassen skulle være full. Er jo 5 min kjøring derfra til amfi.

Og muligheten for en burger og mcflurry er jo der for de som måtte ønske det :D:applause:

Godt forslag! Får håpe det kommer fler biler enn forrige møte..

Bra forslag ja :) Jeg blir med på en mcflurry :P Bedre enn å sitte hjemme på røva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...