Gå til innhold

Nok en stygg ulykke, edit: ulykker! - Kjør forsiktig!


Just-turbodiesel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Off, går kaldt igjennom meg hver gang jeg ser slike ting på nyheter osv... Mistet selv en god kompis for litt over 1.år siden, og unner ikke min værste fiende å måtte gå gjennom noe sånt... er rett å slett helt jæævlig...

Til deg som mistet kompisen din vil jeg si kondolerer, å ta godt vare på hverandre gjennom den tunge tiden.. Vær sammen med venner å snakk åpent om det som skjedde, slik at ingen stenger seg inne alene med sånne tanker og opplevelser.. Vi var heldigvis flere bekjente som jevnlig snakket om han som omkom, hva som skjedde, å hva vi må gjøre for å unngå at flere mister livet på en sånn måte... Det hjalp alle fall meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet snart ikke hva jeg skal si til slike tråder lenger.... den ene frontulykken etter den andre... hva skjer!? Er det veien, bilen , sjåføren - HVA?

Kondolerer til pårørende her, dette jævelskapet tar aldri slutt.

Det verste med dette er at snart er det noen jeg kjenner igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som regel unge sjåfører. Uerfarenhet og fart er vel ofte et stikkord. Problemet er at gjør man en liten feil på norske veier, kan det gå så jævli galt. Burde ikke være mulig å frontkollidere på en Europavei, med mindre du kjører feil vei.

Kondolerer til venner og familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nå såvnet inn. Var en kompis av meg..

Kvil i fred!

Kondolerer så mye!

Det er rett og slett forjævlig at sånt skal skje, han som hadde hele livet foran seg å blir revet bort sånn.

Det er mange tragedier på veiene for tiden! Jeg har vært heldig og ikke opplevd at sånt har rammet min nærmeste krets, ennå...! Hver gang jeg hører sykebil så går det tanker igjennom hodet! Særlig hvis jeg vet at f eks fruen eller kompiser er ute i det aktuelle området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...