Gå til innhold

**BMWCCN Hedmark og Oppland 2012 9.juni Vikingeskipet


 Share

Anbefalte innlegg

Da har 2012 Sesongen startet, vi jobber nå med å få til litt aktiviteter vi håper folk vil være med

Dere kan også ta en titt på vår hjemme side, vi har ett forum der også så hyggelig om flere kommer seg inn der Vår Hjemmeside

Dato på aktiviteter 2012:

Lørdag 6.oktober:Felleskjøring til Høsttreff ved Frognerseteren

Vi i Hedmark og Oppland vil ønske alle som vil være med på felleskjøring inn til BMW CCN ØST sitt høsttreff ved Frognerseteren velkommen! Skal du på treffet er det bare å slenge seg på toget! Hadde vært gøy å fått en lang rekke med BMW'er inn mot treffplassen.

Har du noen spørsmål så skriv på veggen og skriv gjerne hvor du kjører i fra.

Vi vil også at dere som medlemmer skal komme med forslag, så bruk tråden til dette eller send oss en PM

MvH Styret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra tiltak! Skjer det noe nærmere Lillehammer ila. sesongen i regi av klubben gjennom året eller er det hovedsakelig rundt Hamar? Akkurat flytta fra Oslo så mangler "klubberfaring" i regionen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak! Skjer det noe nærmere Lillehammer ila. sesongen i regi av klubben gjennom året eller er det hovedsakelig rundt Hamar? Akkurat flytta fra Oslo så mangler "klubberfaring" i regionen. ;)

hei ja vi jobber med saken får og få flest mulig i klubben til å være med på de forskellige aktivitene. men det er ikke lange veien fra lillehammer til hamar så håper flest mulige fra lillehammer tar turen dit også. så skal du nok ikke se bortifra at vi skal ha noe på lillehammer også. dere er jo tross alt med i samme klubben :) kommer nok tilbake til dette etter vi har fått snakket litt sammen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen planer om treff på Gjøvik i nærmere fremtid? Var på et lite treff på CC for et par år siden, og det var knall :D

jeg er selv fra Gjøvik så håper på at vi kan få til noe. vi har akkurat fått i gang nytt styre i går så jeg skal ta opp alt dette med treff på neste møte vi skal ha. så er det interesse får treff andre plasser så skal vi nok jobbe får å få det til. men håper du tar turen til hamar du også. flere som kommer jo bedre blir det får oss og få til flere treff :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja treffet passer som vanlig ikke ser jeg.. Da er det Rallycross for min del. Skal sjelden passe disse treffene skjønner jeg..

Sikkert mye pga at det faktisk er 8-9helger jeg er borte om sommeren da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja treffet passer som vanlig ikke ser jeg.. Da er det Rallycross for min del. Skal sjelden passe disse treffene skjønner jeg..

Sikkert mye pga at det faktisk er 8-9helger jeg er borte om sommeren da. :)

Uvanelig om det passer får deg ja :P tror vi skal legge neste treff til datoer du har fri så du ikke har noe valg :wink:

Jeg er med på tanken om et treff på Gjøvik! Er fra Valdres så er jo ikke lenger enn 1 times tid unna:-)

dette er bra. klarer vel 1,5 time til hamar også da vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs det.

Har mulighet uke 21 (29/5), uke 22 5.juli.. Og neste helg. :) Tror det er de eneste lørdagene jeg har mulighet til noe før fellesferien faktisk.

Og skulle jo egentlig bort i helga som kommer også, men bilen er ikke klar enda.

Så ikke lett å få til noe som passer for meg gitt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja treffet passer som vanlig ikke ser jeg.. Da er det Rallycross for min del. Skal sjelden passe disse treffene skjønner jeg..

Sikkert mye pga at det faktisk er 8-9helger jeg er borte om sommeren da. :)

Uvanelig om det passer får deg ja :P tror vi skal legge neste treff til datoer du har fri så du ikke har noe valg :wink:

Jeg er med på tanken om et treff på Gjøvik! Er fra Valdres så er jo ikke lenger enn 1 times tid unna:-)

dette er bra. klarer vel 1,5 time til hamar også da vel? :)

Det skal vi nok klare også ja!:-)

Ellers er jeg opptatt omtrent de samme helgene som mAZE tenker jeg, med rallycross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...