Gå til innhold

bbs konkurs


jonmurern
 Share

Anbefalte innlegg

mulig det ligger en tråd et annet sted ...

var innom en dekkbutikk i hønefoss for og se litt på en felg og da sier dekkmannen at

jeg aldrig må kvitte meg med bbs ch for bbs er konk!! ??

stemmer dette?

mente at siste prisen han viste om på min felg var 30 papp :shock:

noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis jeg ikke husker helt feil så var det BBS Tyskland som gikk konkurs, men BBS Japan fortsatt er oppe å går....

Men er ikke helt sikker på akkurat dette...

Sånn som jeg har forstått det så gikk bbs i tyskland konkurs ja, men de holder det gående i mange andre land fordet. Det er vel Ganske mange år siden av bbs tyskland gikk konkurs nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min jobber på Autogrip. Etter konkursen til BBS holder de ikke så mange felger på lager. Ofte at de blir sendt fra fabrikk på bestilling. Han nevnte også at de koster noen kroner mer, dessverre.

Men det er vel ikke noe negative ting om BBS etter min mening. Gode kvalitetsfelger med garanti. Den ene BBS CH felgen min sprak, å de mente det var fabrikk feil siden den sprak på et "rart" sted så jeg fikk en NY felg :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://blogs.motortrend.com/6211523/cor ... index.html

Det er også et par tråder om det her inne fra 2007:

viewtopic.php?f=9&t=45171&hilit=bbs+konkurs

viewtopic.php?f=9&t=73111&hilit=bbs+konkurs

Morgan nevnte faktisk det her for bare et par dager siden, og da husket jeg ikke at jeg hadde hørt det før. De gikk konkurs i 2007 og kjøpt opp av et belgisk firma. Prisene ble visst nok ganske kraftig oppjustert etter dette. Kan jo selvfølgelig ha gått konk igjen, men alt jeg finner på nett handler kun om 2007-konkursen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på mine CH vart nesten doblet få måneder etter jeg kjøpte de ja så de sitter jeg godt på :) Tror de gikk fra ca 3.300,- til 6.500,- ifbm. at de ble kjøpt opp (ifølge det de sa hos AutoGrip). Var å kjøpte senterkopper (de ryker jo stadig...) på AutoGrip forrige uke. Jeg måtte da ta til takke med helt sorte, uten carbon-look som er originalt. Forklaringen var at de handlet lite med BBS om dagen og hadde lite på lager så det var ikke sikkert han klarte å skaffe de med carbon-look før på høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...