Gå til innhold

Noen her som har handlet med ST import?


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

Bestillte en M3 frontfanger via finn.no fra en fyr i Ålesund, vedkommende sa at fangeren var på lager så det var kort leveringstid, dette hørtes jo bra ut så vi betalte på forskudd for da ble det billigst porto, problemet er at etter at han fikk betalt så svarer han ikke lenger på mail, er det noen som kjenner til Stig Kjetil Flem fra Valderøya ??

Overskrift endret etter ønske fra Stig Kjetil Flem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

regner ikke med at det er svindel, men han sa at fronten var på lager og at den skulle sendes med en gang, han var veldig rask til å svare på mail men nå som jeg har betalt er det tyst, får vel bare vente og se da, det har jo bare gått noen dager og det er jo helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner ikke med at det er svindel, men han sa at fronten var på lager og at den skulle sendes med en gang, han var veldig rask til å svare på mail men nå som jeg har betalt er det tyst, får vel bare vente og se da, det har jo bare gått noen dager og det er jo helg :wink:

Det er jo helg, bare gi det litt tid. får sikkert svar på mandag.

Du kommer nok til å få delene dine.

Mange her på forumet som har handla via han .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var masse fram og tilbake med han, men til slutt fikk jeg feil fanger, fikk en e46 fanger til min e36. Det endte med at jeg fikk tilsendt e36 fangeren, og han ville ikke ha den andre i retur, så den fikk jeg . Solgte den til en kar for 1000 kroner. Så til syvende og sist tjente jeg på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette virker ganske latterlig, ja. Hvis det er slik at han ikke klarer å effekturer ordrer, bør han være såpass til mann at han holder kontakten med kundene sine eller refunderer pengene. Å bare holde kjeft er jo rimelig uintelligent gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet med folk fra hele verden via ebay og det har aldri vært noe tull, blir så jævlig forbannet når folk ikke kan svare etter at de har fått betalingen, får jeg ikke svar i løpet av uka så skal han få problemer med å selge noe på nett igjen ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...