Gå til innhold

Troll tuning


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har handlet med Troll tuning ? vurderer å kjøpe en M3 frontfanger i ABS plast og lurer derfor på om det er noen her som har kjøpt en sånn og kan fortelle hvordan kvaliteten er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt akkurat en sånn fanger, men vil bare nevne min dårlige erfaring med Troll Tuning.

Skulle kjøpe en M-tech2 kopi-spoiler foran + en panserforlenger til E30. Fikk beskjed om at de ikke hadde panserforlengeren, men at de kunne sende spoileren med en gang, og ettersende panserforlengere så snart de fikk den inn (de antydet max 3 uker). Jeg tenkte at dette burde gå greit. Da jeg fikk pakken så jeg at de i tillegg til spoileren hadde fakturert for panserforlengeren også, men tenkte at dette var helt greit siden jeg da slapp å betale noe mer når de fikk inn den på lager igjen.

Jeg hørte ikke mere fra dem på et par måneder, og sendte til slutt en mail og purret på dem. Fikk til svar at de ikke hadde fått den inn igjen ennå. Ventet et par måneder til før jeg purret igjen, og fikk til svar at de hadde tilbud på noen 6x9 høyttalere jeg kunne få i stedet :wink: Svarte så at jeg ikke hadde bruk for dette, men at de heller kunne refundere pengene jeg allerede hadde betalt siden det så ut som de ikke skaffet den forlengere likevel.

Dette er over et år siden nå og de har de sluttet å svare på mine henvendelser, så jeg anser disse pengene som tapt. Useriøst spør du meg, og passformen på M-tech-spoileren var heller ikke noe å skryte av (var riktignok glassfiber da)

Så bare vær obs på dette firmaet, og ikke gi dem noen penger før du har fått varen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Så en del av "fangerne" hans da jeg bodde i hønefoss,der han holder til..

Passform er visst et fremmedord ja, det ser forjæklig ut,mye av det han leverer.

Liten vits i å kjøpe en kopifanger om du allikevel må tilpasse den så mye at du nesten har støpt den om selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

m-tuning. Er et ganske så ny startet firma. så har ikkje så mye på lager enda.. men send en mail å spørr om di kan skaffe, eventuelt pris.. Dette er en kompis av meg som har startet, og jeg vet at han er en veldig seriøs kar, som er veldig opptatt av å skaffe et godt rykte og yte god kunde service! Han bestiller også som regel 1 sett av det han skal selge og tester det på en av "di lokale" bilene før han selger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Han er en alle tiders kar.. Ja, han gir gode priser for å få kunder og et godt rykte!:) Veit at han ofte sitter å pakker deler osv til langt på natt for å få ut bestillingene dagen etter at di kommer inn osv..

Vill også oppfordre til å sende en mail til m-tuning om det er noe dere vill ha, som han ikkje har på lager for øyblikket. Dette for at han skal få vite hva det er etterspørsel etter. Så han får kjøpe inn det med mest etterspørsel først.. Siden dette er et ny startet firma så er jo ikkje kapitalen så høy, så kjedlig å bruke alle pengene på å kjøpe inn ting som folk ikkje kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...