Gå til innhold

Min E46 323 Ci med M3-fanger og BBS Lemans (Nye bilder s.3)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pene felger, men hva er det som gjør dem berømte? Har sikkert mistet noe på veien, men den forstod jeg ikke.

Ja, da har du ikke fulgt med siste halvåret :P Har diskutert mulig salg med sikkert 15 stk etter å ha hatt et par salgstråder, uten at det ble noe med det siden jeg skulle selge bilen først og ditt og datt. Felgene er ikke strøkne lenger, men de er brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer, eller så var det ET34. Det gikk helt fint med Toyo Proxses T1-S, men med den nye typen som erstattet disse, heter T1-R og er litt bredere/firkanta i samme dimensjonen, så nå gnikker de litt oppi ved dumpler når bilen jukk ned bak.

Det skulle rimelig hard kjøring til for å få til det med de gamle dekkene, men nå skal det ikke så mye til dessverre. Men det er godt mulig det hjelper en del å få nye stivere dempere. De som står på nå har gått 150.000 km hvorav halvparten er på 20/40mm H&R-fjærer. Tror nemlig de er ganske myke nå sammenlignet med nye orginaldempere el.l.

På 9" bred felg så tror jeg det vil gå greit hvis du velger et relativt smalt dekk som Toyo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...