Gå til innhold

E39 525dat Santorinblau M-Sport Vår-vask, Bilder side 2!


Anbefalte innlegg

Orginal M-tech med alt tenkelig utstyr. Knallgod bil med 163hk commonrail diesel motor.

Har hatt denne nå i ca 6mnd. Forrige eier har fått montert effektanlegg. Deilig og fin diesel lyd fra denne motoren med effektanlegg. Får en del oppmerksomhet med denne fargen, ikke mange som har Santorinblau. Santorinblau er en individual farge. Listene rundt bilen er lakkerte i bilens farge, litt mere helhetlig. Noen liker det og andre ikke. (Har du slik farge på din, legg ut bilder i denne tråden da vel.

Bilen ruller i fin-været i Trøndelag.

ddli467epn3e8weeuysn.jpg

807cn1mpkmps4t5jh5ld.jpg

c7ngl8ya8d1ese5aycy5.jpg

8clv7n73augrgx7jmha8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye felger er vurdert, samt hadde planer om å skifte lister komplett innvendig enten i børsta stål/aluminium eller helt sorte.

Sota ruter ville gjort seg, helt klart.

Pga satsing i eget firma er bilen nå til salgs, litt bittert da jeg endelig fikk kjøpt en bil jeg hadde ønsket meg lenge. Men lover at det ikke blir mange år til det kommer en nyere, bedre og FINERE bimmer på gården min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km stand ca 139000km og 2003 modell. Nylig byttet matepumpe for dieselpumpen (den under førersete) om man har teknisk kjennskap til denne. Bilen funket dårlig med den gamle gitt. Skulle gitt 4bar og ga kun 0,9... Da ble en ny matepumpe løsningen, nå går bilen slik den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, 18-19-20" brukte felger som er i bra stand med dekk ligger jo på rundt 4-15 000,- brukt på finn.no og autodb.no :)

om du handler flotte 18" felger med bra dekk for 6 000,- gjør dette bilen mye mer attraktiv rent utseendemessig! :) og du burde greie å skru opp prisen feks 5 000,- ved å kjøpe noe sånnt! tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger er mye smak og behag, skulle gjerne skodd den opp med større felger, men litt kjedelig dersom en kjøper ikke liker felgene som da er kjøpt inn for å øke interessen. Mye bedre å la helt kurante felger følge bilen slik at ev kjøper kan skaffe felger han liker. Ser likevel positivt på tipset :-)

Greit å få tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Forsåvidt en flott E39 med fantastisk rå farge. Jeg liker ikke lakkeringen av lister. Kontrastene blir helt borte. Foran f eks, ser det ikke ut som du har lister pga sensorene. Men ellers en fin bil. Skulle jeg skiftet interiørlister i denne ville jeg valgt sorte.

Ang felger deler jeg mening som så mange andre her. Men er vel ingen vits hvis du skal selge. Denne regner jeg med går fort unna unasett. Litt høy km bare, men pytt pytt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si d sånn, jeg angrer uansett på salg av denne. Var på en utstilling på et BMW CCN treff i Tr.heim i mai og fikk 1.plass, så d gjorde å litt bittert å selge. Håper derfor at det er en entusiast utenfor Trøndelag som kjøper bilen så jeg slipper å se den innimellom etter veien. Trøster meg med at det blir nyere og bedre 5serie innen et par tre år likevel.

Foreløpig så synes jeg bilen kler M-sport felgene, og de passer også temaet på bilen som er en M-sport. Kanskje de burde vært større 18" eller 19". Men det får ev bli til den som kjøper den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...