Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er til solgt.

Fjernet litt tekst 21.07.09.

Dette er en tråd om min første BMW som jeg kjøpte i februar 2008. Er veldig fornøyd med bilen, så det blir nok en BMW neste gang også.

----

Bilder fra en av de første dagene jeg hadde bilen, dessverre skitten og med stygge felger:
IMG_6967.JPG
IMG_6976.JPG
IMG_6964.JPG

Bilen er ganske greit utstyrt etter mitt hode. :)

Vinterfelgene ser dessverre ikke så veldig pene ut, men de kommer ihvertfall til å stå på bilen til sommeren. Sommerfelgene er 17" M-sport felger. Kanskje litt i minste laget, men de blir nok ikke skiftet ut med det første, da jeg syns de er pene og at det er veldig dyrt med nye felger.

Har forsåvidt ikke så mange planene, da jeg liker bilen som den er, men med tiden blir det kanskje litt utskifting av lys, soting og sånne småting.

Kommer nok til å melde meg inn i BMWCCN også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye med ny, pen bil!

E46Ci i denne blåfargen og med m-tech pakke er den bilen som i mine øyne tar seg best ut original av alt BMW har å levere (selvfølgelig sett bortifra M-modeller)

Jeg har ofte tenkt over selv at det er mange biler jeg kunne fått som 2006 modell og nyere, for samme pris som en skikkelig 320ci. Helt til jeg tar meg selv fatt og rister litt på hodet, Det er snakk om 2 forskjellige klasser her!

Håper du holder oss oppdatert med alt du skulle modifisere bilen med, vi elsker slikt her på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gutten sin det! ;) Fin bil du har kjøpt deg :)

Takk. :)

Fin bil. Mer bilder er alltid arti!

Skal nok bli mer bilder, må bare få vasket bilen først.

Gratulerer så mye med ny, pen bil!

E46Ci i denne blåfargen og med m-tech pakke er den bilen som i mine øyne tar seg best ut original av alt BMW har å levere (selvfølgelig sett bortifra M-modeller)

Jeg har ofte tenkt over selv at det er mange biler jeg kunne fått som 2006 modell og nyere, for samme pris som en skikkelig 320ci. Helt til jeg tar meg selv fatt og rister litt på hodet, Det er snakk om 2 forskjellige klasser her!

Håper du holder oss oppdatert med alt du skulle modifisere bilen med, vi elsker slikt her på forumet!

Ja, er veldig fornøyd med farge og utseende generelt. Spesielt at det er blackline på den.

Ja, har fått høre det der mange ganger. Lånte mine foreldrers 05 Astra på ferie i sommer og tilbakela ca 200 mil. Bilen var helt grei den, men huff så kjedelig. :shock: Bilene kan ikke sammenlignes med hverandre i det hele tatt.

Jepp, jeg kommer nok til å oppdatere når/hvis det skjer noe. :)

Gratulerer så mye med pent kjøp av bil :D Håper du legger ut litt bilder senere og kanskje fått på noe modifisering? ;)

Takk. :) Jada, det kommer nok flere bilder, skulle bare ønske jeg var litt flinkere. :) Alt ser bedre ut når bildene er litt mer fancy.

Nydelig bil! Regner med et sett fine sommerfelger vil være bilen mer verdige...

Mye planer fremover?

Det blir nok 17"ene som følgte med til sommeren. Dessverre er ikke alle i husstanden enige i at slike ting er viktige. :?

Godt å se at du omsider tok til fornuft!:)

Jepp, så håper vi bare at det fortsetter. :)

Så ut som en meget pen E46 coupe :D

Misunner deg m-tech II pakken og deler av interiøret :twisted:

Ta nå for all del GODT vare på den :D

Ja, de to tingene er gull verdt. :) Brydde meg ikke så mye om M-tech-pakken når jeg så på bil, men er veldig glad for at jeg har det nå.

Skal nok ta vare på den. :)

Kommer nok på lokale Rogalands-treff også.

Gratulerer med nydelig bil;) Fargen er vell le mans blue vist eg ikkje tar heil feil?

Takk. :) Fargen er Topaz-blå, og er (såvidt jeg vet) noe mørkere enn Le Mans-blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke så veldig mye som skjer her, men fikk denne her i posten for noen dager siden:

IMG_7059.JPG

IMG_7062.JPG

:)

Ellers så har jeg montert angel eyes-ringer, kjøpt på Biltema av alle plasser.

IMG_7066.JPG

IMG_7070.JPG

Mer info om dem, samt litt om montering ligger på denne linken.

Og utenom det så prøvde jeg å ta noen bilder av bilen tidligere ikveld. Bilen bærer preg av de altfor stygge vinterfelgene, men jeg tar ikke sjansen på å bytte om helt enda. Prøvde også å få angel eyes-ene mye bedre med på bildene, men dette var mye verre enn jeg trodde.

IMG_7104.JPG

IMG_7149.JPG

IMG_7169.JPG

IMG_7172.JPG

IMG_7174.JPG

IMG_7176.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut dette.. Men va er den leppa? Skal du ødelegge den fine M-tech II fronten med å stappe den langsgående greia der under?

Hvordan var kvaliteten på angeleyes'ene? Hvor lenge har du hatt de i til nå?

Ellers kommer dette til å bli en grisedigg bil med sommerfelger.. Som sagt før, misunner deg det interiøret og M-tech II pakken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...