Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Etter utallige bmwer har jeg nå kjøpt min første E39 :) En 98 modell 520 komplett og selvfølgelig godkjent ombygd til 2001 M5.

Kun han som bygde den pluss forrige eier etter bygging :) Ble bygd om i 2011 å gått ca 7000km siden da. Veldig hel og pen syns jeg! En kamerat måtte hente den i Ålesund for meg siden jeg skulle på GS treffet i bud, å det gikk strålende :)

Bilen har gått 134000km nå med komplett servicehefte og det meste av utstyr. Navi,multiratt,telefon,navi,svart/svart skinn,parksensorer forran og bak,el.gardin bak+++

Fargen er tett svart blank! Ikke carbonsvart osv som det ofte er.

Siden bilen er helt standard så har jeg fått i hus bilstein pss9 som en kamerat skal montere for

Meg i helga, bestilt 9,5 et20/11 et25x19" varrstoen es6, 225.35 og 255.30.19 Falken FK453 og gul lamin-x :) Bilen skal også helfolieres ;) Bilder kommer etterhvert som ting skjer :)

Originalt M5 understell å Felga kan selges når jeg får på det andre :) vet ikke om Felga er originale ennå men er nesten helt nye Falken dekk :) dim har jeg ikke her nå men ta kontakt på 92471575 om noen er innteresert

Trenger tips til hvor jeg kan kjøpe noe eksos :)

6nj7n4cbqz0dxzrsxl01.jpg

0tps6hdmn30y2dy0tso5.jpg

pwsurr3ybph5lxj01l75.jpg

i5m2bxp47n0r5uq12p7t.jpg

v1mhlyx97dc7xide6dfj.jpg

5230pwsqirxpk7gjbc6o.jpg

dipxhow8mr21p8ovaqzd.jpg

8zb87wcf0kfstdez8y5r.jpg

mafu2y67mc0oalbqepht.jpg

cbrig05fqaqxd9jleujh.jpg

dgd91jonk0ravx29hrs1.jpg

briubb7wmdjf0ls6qc7w.jpg

qvsshu765b00l3semq31.jpg

0mzlxv1gj16712jjfffd.jpg

j6latyuiq6uyrjr8dvyw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ENDA en feit bil :) spent på hva type folie denne får

Kan si det ikke blir noe "skrikende" og ikke noe alle har :) Tror di fleste vill like fargen ;)

Noen som vet om det er D2S Xenonpærer på denne også? Har et sett 3000k jeg må bruke med lamin-x filmen... Ellers må jeg få bestilt pærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med konge bil! Insane blank svart!

Gleder meg til å sjå den lavere og med felgene du har bestilt! Blir veldig bra!

Spent på fargen du skal foliere!

Eg er vertfall interessert i bakstussene dine når den tid kommer at du skal bytta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må bytte kasterstagforinger forran etter å ha lestlitt på FTE sin tråd. Noen der som nevnte viss bilen rister litt ved bremsing og i tillegg sporer så er det mest sannsynlig di.

Min har disse symptomene pluss at den er litt merkelig i forstillinga syns jeg.

Men bør jeg kjøpe powerflex eller GS performance? Hørt GS sine kan lage litt lyder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i kingB sin tråd. Er ikke alle foringer det lønner seg å bytte med annet enn orginale.

Får vel ikke skiftet foringen på casterstaget, så du må skifte komplett. Koster ikke så mange kronene, men jeg råder deg til å kjøpe de orginale. Jeg har slitt grusomt med uorginale.

Gleder meg veldig på erfaringen din med Pss9 settet. :)

Ps; med det innpresset må du ha spacere for å få de på 10-15mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i kingB sin tråd. Er ikke alle foringer det lønner seg å bytte med annet enn orginale.

Får vel ikke skiftet foringen på casterstaget, så du må skifte komplett. Koster ikke så mange kronene, men jeg råder deg til å kjøpe de orginale. Jeg har slitt grusomt med uorginale.

Gleder meg veldig på erfaringen din med Pss9 settet. :)

Ps; med det innpresset må du ha spacere for å få de på 10-15mm.

Hvorfor får mann ikke byttet bare foringen? Selger jo foringer så burde da være mulig...

Oki sikker på at jeg må ha spacer? Både forran å bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg usikker. Skiftet bare hele staget hos meg, og når det ble utslitt etter 3000km igjen (laav bil) så fikk jeg nytt komplett i erstatning.

Med det innpresset bak vil felgen mest sannsynlig ta i hjulhuset ditt. Jeg anbefaler minst 10mm spacer.

Du må ha spacer forran også. 10mm så har du litt avstand til coilover. Om du skal kjøre dekkstrekk, slenger du på 20mm spacer. Da skal skjermkant og felg sitte meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...