Gå til innhold

"Nøstbakken`s" E46 320 dat M-sport. Nye felger montert s.4


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt ny bil :D

Bilen er ein E46 320 dat M-sport 2002mob.

Div info:

-150 hk

-Harmand/Kardon

-M sport understell

-Lettmet. felg sommer

-Lettmet. felg vinter

-Metallic lakk

-Parkeringsensor bak

-Sommerhjul

-Takrails

-Vinterhjul

-Xenonlys

-Air Condition

-Bagasjeromstrekk

-CD-veksler

-Cruisekontroll

-Elektriske speil

-El.vinduer

-Farget glass

-Klimaanlegg

-Midtarmlene

-Multifunksjonsratt

-Navigasjonssystem

-Oppvarmede seter

-Sentrallås

-Servostyring

-Sportsseter

-ABS-bremser

-Airbag foran

-Alarm

-Antiskrens

-Antispinn

-Sideairbager

-Startsperre

-Stålbjelker

Litt bilder av bilen.

Ikkje verdens beste bilder. (mob cam)

Planer :

-Ny felger . Ikkje sikker på ka type.

-Splitters til front fanger i carbon

-Diffusor i carbon

frintr5jh21ezmzrans3.jpg

qowwz2h8cox66c6ddtci.jpg

p17xkqke8s01p4bj3gqz.jpg

7836zu4fikawg6kxckk2.jpg

yw65oy0gkhrmzfomay0x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil. Blir nok fin med planene dine også. Hva med svarte nyrer/carbon i tillegg? Har montert det på min, som du kan se i tråden i signaturen min. Er vel de tingene jeg har gjort med min jeg synes du må gjøre med din også :P Hvordan er det med utstyr og km på denne da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil. Blir nok fin med planene dine også. Hva med svarte nyrer/carbon i tillegg? Har montert det på min, som du kan se i tråden i signaturen min. Er vel de tingene jeg har gjort med min jeg synes du må gjøre med din også :P Hvordan er det med utstyr og km på denne da? :)

Takk.

Ja må ha nye nyrer i carbon

Det må jo nesten stå i stil til resten av carbon som skal komme.

Er ein del utstyr, men kommer ikkje på alt nå. men kommer sikkert ei utstyrs liste i ein update seinere.

Bilen er kjørt litt: 155000km men er meget godt vedlikeholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde carbon nyrer på min, syns iallefall det ikke passet så bra til topazblå. Selv om bilen har carbon splitter og emblemer. Du får se selv. mine er til salg ;) ellers har vel gs også tilbud :)

Du har heilt rett , kommer til beholde nyrene som er på, takk for at du sparte meg bortkasta penger.

Er det lmm rep fra gs du har?

Har du ein link til meg av dine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heilt rett , kommer til beholde nyrene som er på, takk for at du sparte meg bortkasta penger.

Er det lmm rep fra gs du har?

Har du ein link til meg av dine ?

Bare hyggelig :) det er finest med krom nyrer på blå touring syns jeg også. Ja det gs sine lm kopier. Ville heller ha hatt de med grå senter , men de hadde det ikke da den gangen. Fine felger i 19", fornøyd med de, go for it! Ellers så er jo csl look felger meget fine, lyst på de i hvite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heilt rett , kommer til beholde nyrene som er på, takk for at du sparte meg bortkasta penger.

Er det lmm rep fra gs du har?

Har du ein link til meg av dine ?

Bare hyggelig :) det er finest med krom nyrer på blå touring syns jeg også. Ja det gs sine lm kopier. Ville heller ha hatt de med grå senter , men de hadde det ikke da den gangen. Fine felger i 19", fornøyd med de, go for it! Ellers så er jo csl look felger meget fine, lyst på de i hvite!

Hva er innpresset på felgene ?

Ser du har kjøpt kjøpt senke fjærer til din nå, har du valset eller er det ikkje nødvandig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke innpress på felgene men det er vel det som gs har i 19" pakken for lm reps 8,5 og 9,5. Bak kjører jeg i 245 profil istedet for 265 som selges i pakken. Har ikke senket ennå, men regner me at jeg ikke trenger å valse pga 245 profil. Var iallfall noen felgfirma mente det på e46fanatics.com i forhold til innpres og bredde som var lik disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...