Gå til innhold

The Marlboro Mans `2000 E46 320D M-Sport


Anbefalte innlegg

Da har jeg hentet bilen, den er nå trygt hjemme i garasjen etter 2000km kjøretur nordover ifra Haugesund og til Harstad.

Er storfornøyd med bilen så langt, den drar villig i massevis og kjører uten problemer 12-1300km på en tank langkjørings. Comforten er upåklagelig, og jeg har nok funnet en bil jeg skal ha noen år fremover her! :D

Eneste minuset med bilen, er at den er usedvanlig lav...litt for lav for min smak, så jeg må nok finne noen andre fjærer og få bilen litt opp ifra grusen hihi :P den tar ofte nedi, og siden det vanligvis er endel snø i nordnorge på vinteren, så tror jeg det er ok å heve den litt...

Legger ved noen bilder til motorfolket, så kan dere se bilen min :wink:

six2ibine412q1fefi1m.jpg

hq62hwhojo53gm1l1u9v.jpg

ysuz7vej2effth7qjuri.jpg

xmh9eq5drbbqchbwky26.jpg

jhl3gtxm65534bokdqf4.jpg

drw7v40xury6ahowivi9.jpg

xhaj259qy9qzayj624vk.jpg

jim0y7kn2rl5uk2z2v5s.jpg

m35o0cp7hqjlj4ke3l7a.jpg

5swpgjc1dwkndylur383.jpg

8mt73rz0z92g3sds982m.jpg

78u50mfbs6f7d9dj5j63.jpg

hef2z3nn2dzaok9xqthi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D Jeg er helt enig angående vinterfelgene, de er ikke tidsriktig for bilen og de passer ikke særlig godt inn heller, så blir nok oppgradert her etterhvert skulle jeg tro. Frakt vil vel bli veldig dyrt opp til nord-norge fra Nesbyen...?

Jeg er usikker på om jeg skal finne nye fjærer til bilen, eller om jeg skal ta vekk "finnene" nederst på frontfangeren, de er skrudd fast i undersiden + sicaflex...så noe sier meg at det blir hardt å fjerne, synes det ser veldig bra ut med dem montert, bare så synd den blir for lav for våre "4 felts-veier" her i nord. :applause:

Prøver å få frem på dette bildet hvor lav bilen er, kommer ikke så godt frem men men...

3b04ajk8b5vdgp8d5itr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) har tatt av de sidestykkene som sitter nederst på støtfangeren, "tjente" noen cm på det...så bilen blir ikke hevet nei :lol: den er flott og kjøre og sitter fjellstøtt på veien.

Hvilken motor det er i Camaroen vet jeg ikke, den tilhører forrige eier, det er ikke en Iroc Z28 iallefall. :roll:

Jeg er ingen amcar-elsker, men respekterer at folk vil ha slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tilbakemeldinger 8) jeg har plan om å kanskje bytte speila til sommeren ja, akurat nå har jeg kjøpt hus så hjula går akurat rundt nå :lol:

Videre så synes jeg bilen har de "rette" oppgraderingene sånn i bunn og grunn, det var derfor jeg bestemte meg på minuttet når jeg så annonsen på denne bilen.

Selvfølgelig kan man jo alltids dra på med litt småsnax, men det må se bra ut...får litt sånn halsbrann når ting begynner å bli veldig "aftermarket" :P liker en clean linje.

Siden jeg er ny i BMW miljøet kan jeg informere om at jeg ikke vet hva "Shadow-line" er...beklager om det høres veldig dumt og amatør ut, men slik er det.

Bilen ble lakket opp i 2008 pga en smell i siden, og siden alt på interiørsiden også er strøkent får man ett cleant og bra appeal mener jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tilbakemeldinger 8) jeg har plan om å kanskje bytte speila til sommeren ja, akurat nå har jeg kjøpt hus så hjula går akurat rundt nå :lol:

Videre så synes jeg bilen har de "rette" oppgraderingene sånn i bunn og grunn, det var derfor jeg bestemte meg på minuttet når jeg så annonsen på denne bilen.

Selvfølgelig kan man jo alltids dra på med litt småsnax, men det må se bra ut...får litt sånn halsbrann når ting begynner å bli veldig "aftermarket" :P liker en clean linje.

Siden jeg er ny i BMW miljøet kan jeg informere om at jeg ikke vet hva "Shadow-line" er...beklager om det høres veldig dumt og amatør ut, men slik er det.

Bilen ble lakket opp i 2008 pga en smell i siden, og siden alt på interiørsiden også er strøkent får man ett cleant og bra appeal mener jeg selv.

Shadowline er at bilen har sorte detaljer istede for chrome.

Som feks irundt vinduer etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo masse høyde under nå som du har fjerna splitterne, da må du senke mer ;) Og ta av øyelokkene, de hører ikke hjemme på en clean stil som du vil ha.

Men ser ellers ut som en flott bil! Økonomisk og fin å kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...