Gå til innhold

BMW-rats! Inspirasjonskilde til en annerledes bil? ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ble så gira når jeg så en tråd her inne om en 1602 rat, at jeg nå har googla en del bilder på emnet. OG funnet ut at BMW + ratlook faktisk er omtrent like kult som VW golf 1 ( aka einser-rat ) :)

I give'ya pics;

drivers_front_profile.jpg

frontfish.jpg

threeqs.jpg

donept3.jpg

rat_bmw_03.jpg

rat_bmw_04.jpg

rat_bmw_06.jpg

rat_bmw_02.jpg

IMG_3413.jpg

IMG_3299.jpg

IMG_3299.jpg

IMG_3287.jpg

IMG_3395.jpg

HVEM EIER DENNE E30n? All respekt fra meg!!

Will find more ;) Og til dere som nå tenker at dere kanskje skal kjøre rat istedet for super-duper-ultra strøkent. Go fuckin' do it!

GODSOMMER

- Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å fundere litt på dette selv. Det burde være en smal sak å finne en litt sliten E30 og flekke på heftig senk og feite felger. Jeg er vanligvis ikke noe trenddyr, men denne varianten faller virkelig i smak hos undertegnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perfekt bruksbil, om du ikke bryr deg om hva andre mener:O ettersom at jeg er rørlegger lærling, blir det mye farting og masse rot og møkk inne i bilen, hadde nok vært lurere med en litt sliten bil, så slipper man jo styret med og tenke på og få vekk støv og sånne saker fra buksa osv:P:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E28'en er vel også pressa nå...

Hvilken E28? Den som er avbildet med slik hai-lakkering på siden er vel samma bil som den lenger oppe med b,l,a tilhenger på etc. ? Mener ihvertfall at Mike Burrougs eier begge. Tror at den hadde det shark-motivet før han tok Rat-looken helt ut..Skyt meg hvis jeg tar feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...