Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Da får jeg lage meg en tråd her med my new bimmer :) Ble impulskjøp av denne...var såpass billig at det ikke var noe å tenke på..Hadde litt cash fra forsikringsoppgjøre til forrige caben som ble vraka...

men ihvertfall...Bilen har iallefall en god del utstyr og alt funker..med unntak av tlf..endringer på bilen i nærmeste fremtid blir vel xenonlook pærer til parklys og tåkelys foran for å matche xenonlysene..Og etterhvert noen nice felger til sommern...

anyway..nok tekst..noen få bilder..

rz5wsiopfxvtx5j749z3.jpg

ftdrpdrv6eqvx19rg2zy.jpg

5s6f0iznhe2t8d6orwvo.jpg

w3na8jlbo97qqejp5lxs.jpg

m8t28yf56lxtb9hnn7lo.jpg

zdcgahxh6o3ph7odeem4.jpg

ev4hmwchtncyesneoc2n.jpg

da2pkdnm0ukyvux02tay.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Historien bak henting av denne bilen er litt fønni...Skulle hente den på mandag...men måtte droppe dama på jobb før jeg henta denne....på vei til jobben til dama stoppet merca..dynamo røk...stod og venta på Viking i nesten 4timer i kulda...så fikk ikke henta den...på tirsdag skulle jeg selge unna jeepen jeg hadde for 17000kr...en som ringte og avtalte å møte han på ikea slependen..han prøvekjørte bilen og alt funka som det skulle..satte oss inn i bilen igjen..skulle til å skrive kontrakt...så stoppa jeepen..og den nekta å starte..ergo..intet salg...lot vraket stå igjen på slependen..også tenkte jeg å ta ut penger fra mastercard...men neida...den hadde visst gått ut på dato 1 februar..brukte en time på å lete etter det nye kortet...menmen...fikk iallefall henta bilen..

Og igår så ble bilen veldig merkelig...fusker brutalt på tomgang..og om jeg gir litt gass..og slepper pedalen så stopper den 9 av 10 ganger..MEGET merkelig sykdom..er irriterende for turtallet ligger på 2-300 rpm og da blir jo servoen hardere og bremsekraftforsterkeren blir også tungarbeidet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Jævlig stilig! Nå blir du snart stoppet av onkel... Som lurer på hvordan en pakkis har råd til en 7'er :lol:

Pakkis faktisk..veeeel...naboen kjører 08 passat stv sort med beige skinn, diesel...syncro..og han lurte på åssen jeg kunne ha en slik sjuer når han ikke hadde råd til en større motor i passaten...vel...fordommer :)

blir vel mer politi briefing til sommern med senk og felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette som er nye 7`ern ja Wicky?

Må jo være et kupp til den prisen dersom bilen er så bra som du sier her :)

Ja kupp og kupp...har en litt stor bulk på bakluka..en sånn typisk parkeringsbulk på hver dør..og litt rustflekker her og der...blir uansett fjerna etterhvert..hmm..men utstyret i bilen funker så me happy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lurer på on det er luftmassemålern ja...er vel dyrt detta?

njaaah..om det blir skamsenk er jeg relativt usikker på..vil beholde komforten..ja soting er også interessant..så lenge det ikke er svindyrt :P

snakk om spoiler..vel..en liten m5 leppe på bakluken og kanskje en leppe foran for å få den rette looken..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...