Gå til innhold

1998, 520ia, 220'000km


håk
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 520ia delvis fordi jeg er innkalt til militæret, men også fordi jeg er på jakt etter noe mer spennende.

Bilen har vært i mitt eie i ca et halvt år, hvor jeg ikke har hatt andre problemer enn skifting av en lyspære, og at batteriet gikk en gang i januar etter et døgn ute i -30, men ladet det, og har ikke hatt problemer siden. Automatkassa (Tiptronic eller er det Step-tronic?) fungerer utmerket, alt elektriske fungerer utmerket, og motoren går knirkefritt, ingen piksel feil heller. Fargen er Sølvblå metallic, sort interiør og mørke trelister. Eu godkjent i høst med en lyspære feil som ble fikset!

Av utstyr har den:

Multifunksjonsratt (M-ratt?)

Sportsunderstell, altså senket fra fabrikk

Aerodynamik frontfanger

Sort skinninteriør, strøkent

Telefon

Varme i speil

Avtagbart hengerfeste

Todelt Klima

Varme i seter foran

Cruisecontrol

Ryggesensor

Tåkelys (ene sprekt)

Beste org stereoanlegg

Rondeller sommer og vinter

Sikkert noe jeg har glemt, bare å spørre.

Det negative med bilen er utseende. En bulk/skrape i bakdør på førersiden, rust på bagasjelokk, og rust på panser. En sprekk i frontfangeren, og noen steinsprutskader. Sjekket bilen på bukk i Februar, og den er strøken og rustfri under og i hjulbuer, det er altså de typiske ruststedene på E39 som denne har... Av denne grunn bør bilen lakkes, og bulken bør rettes, og sprekken sparkles. Låsen i bakluka er også defekt, men der har jeg kjøpt ny som følger med.

Utenom dette er bilen helt strøken, og bør ses/prøves, så for de som kan utbedre dette selv/billig er bilen strålende. Litt usikker på pris på grunn av rusten, men at bilen ellers er strøken og med sort skinn, godt ratt og lignende...

Kom gjerne med bud, kan også vurdere bytte!

sitter ikke hjemme nå, så bilder komme litt senere, men spør om det er noe, jeg er ikke ute etter å lure noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...