Gå til innhold

E46 320D 2004 - 43.000 KM. Meget velholdt - SOLGT!


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å selge min E46 320D sedan nå. Har lyst til å gå over til E46 stasjonsvogn. Min far kjøpte bilen ny i 2004 og var i hans eie til desember 2008. Jeg kjøpte den av han da den hadde gått 29.500 km. Bilen er pent kjørt og er blitt brukt som bil nr. 2. Både min far og jeg er genuine BMW-entusiaster. Den har alltid stått i garasje, og det har blitt brukt motorvarmer hver dag om vinteren. Bilen har blitt vasket nesten hver eneste helg i mitt eie. Har vært spesielt nøye med å underspyle den i vinterhalvåret. Jeg har også bare brukt Meguiars og Chemical Guys bilpleie-produkter. Rustfri! Bilen har aldri vært kollisjonsskadet heller.

KM-stand: 43000

Årsmodell: 2004

Bilen har full servicehistorikk og alt av papirer.

Jeg måtte skifte klosser og skiver september 2009 fordi høyre framkloss var helt nedslitt (bremseklossindikatoren sitter venstre foran og høyre bak, så fikk ikke indikasjon), dette medførte at skivene måtte byttes. Har derfor skiftet til EBC Turbogroove skiver med Feredo DS2500 klosser.

Har også kjøpt inn M3 CSL bakluke som kan følge med. Denne er ikke lakkert og ikke prøvemontert.

avatar.jpg

skrttforfra.jpg

IMAG0437.jpg

P1011336copy.jpg

P1011335copy.jpg

P1011333copy.jpg

Bare å spørre om flere bilder.

Ta kontakt for mer informasjon

Åpen for bud.

Er også aktuelt å bytte/delbetaling (eller litt mellom fra meg) i en E46 320i Touring med litt utstyr og lav KM-stand (helst under 80.000).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...