Gå til innhold

Blir SPIKER, tråden kan låses


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

hei

har behov for annen bil og vurderer nå og selge gammle prosjektbilen min.

bilen er nå en standard 320i. med komplett 325 understell, 20/14.5mm stabstag. batteri flyttet bak osv.

det posetive først: FK høydejusterbart forran og bak, powerflex i bakstilling og stab stag. Mye orginal utstyr som sentral-lås, servo, el speil/vinduer, Cruise Control(fungerer) orginalt comfort skinn interiør (helt uten hull) men ikke strøkent.

har fått godkjent søknaden min om å godkjenne denne som 320 turbo på 325 understell. siden understell/ bremser og alt er på plass er det kun å montere turbo, dokumentere effekt og godkjenne. Her ligger INGEN skjulte feller som syklustest,støy test, krav om alt mulig fra div labratorium.

i korte trekk, den må ikke støye mer en 325 fra 1987, ikke ha mer effekt (kun antall HK er nevnt), klare vanlig co test på eu osv. ikke endre akselvekter. bmw dokumenterer evt utskrifter fra ETK på delenr på at karosseri og di riktige delene er brukt.

det negative: bilen bærer preg av å ha stått mye i ro siste årene.

ikke EU godkjent pga rust forran og bak i dørk, dugg i frontlykter, lekkasje fra servo, dårlig håndbrekk. ikke alltid EL vindu fungerer som di skal. er en del småplukk. men bil starter og går. (diff må monters)

alle årsavgiftene er betalt unntagen den for i år. den mangler riktige oblater på skilt pga manglende eu kontroll.

1h5wwuvxj3wcrmlxqmx6.jpg

zttoh0l8tcxouqbcf02h.jpg

iuf3tch1asx5g2vfjcya.jpg

ii5cqp97gdiigjb0wtpt.jpg

wk8jt471o7jlz5tzlw0u.jpg

jeg besvarer gjerne spørsmål på pm og tlf 92089811, men vennligst la salgstråden være uten for mye OT snakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du sikker på at den godkjente søknaden kan overdras til en annen person enn den som opprinnelig søkte?

er jeg som søkte nå nylig.. går ut ifra at det bør gå greitt ja.det kan selvsagt sjekkes.

det forutsetter jo selvsagt at alt blir gjort som beskrevet, og at bilen vises i haugeusnd som avtalt.

blir ikke bilen solgt kommer jeg til å bygge den om selv, siden det ikke er for mange godkjente bmw turbo.. tiden strekker ikke helt til om dagen og den vurderes derfor heller solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fikse bilder av rusten osv?

hei

ja kan det. har ingen på data pr nå, men kan hive den på bukk en dag og knippse bilder.

har sett biler mye værre.. den er liksom hel, ingen store hull osv, men likevel generelt dårlig i mye av dørk og di vanlige plassene på e30. er tydelig at den har stått mye i ro.

det enkleste er nok å ta ut interiør og sveise den opp en gang for alle!

det er hvertfall min plan ettersom den skal inn på BT for godkjenning med vifte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...