Gå til innhold

BBS RK 18tommers strøkne felger m/dekk.. SOLGT :)


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge mine BBS RK 18tommere med omtrent nye sommerdekk i dimensjon foran: 235-40-18 og bak: 265-35-18. Dette er ett strøkent sett, og selges for jeg har solgt bilen, og kan ikke bruke de på denne.

BBS-felger er robuste, og samtidig lette, og kostbare ny.. Stkpris på denne modellen er nok rundt mellom 3-4000kr.. Setter en pris på 11000.- men kan diskutere om det kommer til en rask handel..

Har bare bilder på laptopen av de når de er påmontert gamlebilden min, og de står på ett verksted for å rengjøres ordentlig.. Skal hente de i morgen.. Legger inn flere bilder da.. Bilen er solgt altså :) Fant også ett par bilder på nettet av samme felgen...

Er bosatt i Ålesund, og det er jo alltid greit om en kjøper bor ikke så langt unna.. Kan i slike tilfeller være behjelpelig med å møtes på halvveien om det ikke er for langt unna... bilen er som sagt solgt, så første mann til mølla som de sier... :) La salgstråden på is, da jeg hadde en som var VELDIG interessert i de, men så var det dette med å ha lyst på, og ikke ha penger da 8) Så de er igjen på markedet, og bud mottas :)

5zx6dn87xechxxlf3blh.jpg

iv1a7a9jfvzhep55ojx7.jpg

bnx1a0dzblocl4rlulwe.jpg

e8uw5evh5nej5qjearp9.jpg

q3husdf52dtqm6hs2slb.jpg:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å å få hentet de i dag, samt slenge med noen bilder til av de... Skal ikke være noe spes merker... Mener de er 8-5" brede... ET20 tror jeg... Husker det ikke, så kommer tilbake til det...

Dekkene er Nangkang NS®... Faktisk sett nr to av disse rimelige dekkene, og jeg er positivt overrasket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det er litt i minste laget ;) Har fått bud på 8500.- nå.. Det brenner ikke for å selge de så fort, og markedet blir nok bedre når våren nærmer seg, så noe under 9500.- er nok ikke aktuelt.. De er strøkne... :) Og det er noe helt annet enn det meste av det som selges som er replicas... Både med tanke på vekt, og holdbarhet.. Disse blir ikke fort urunde for å si det slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdagsbump :) Fikk ett bud på 9500.- men det må ha vært monopolpenger, for når det kom til stykket, så ville vedkommende betale i avdrag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...