Gå til innhold

1994 MAZDA RX7 FD3S TWINTURBO Byttes/selges


Concep
 Share

Anbefalte innlegg

Morn, Jeg ønsker å bytte/Selge Min Mazda rx7 mot penger eller noe moro.

Bilen er importert av JapanAuto i 2007. Bilen har kun gått 79000 og er i originalstand utenom felger og Bodykittet.

Motor er strøken og den Sekvensielle twinturbofunksjonen fungerer ypperlig. Her har du verdens jevneste drag, noe Wankelmotoren bidrar mye til :D

Av snacks sitter det 17'' Enkei Drift felger med gateslicks. Og ett (tror det er ) C-West bodykit, og Evo Justerbar bakspoiler.

Det er en Type R special Edition med 265hk.

Der er Turbotimer og Greddy Turbotrykksmåler, og original montert Oljetrykk og vanntemp.

Blitz Speedo som går til 300.

Av feil på den : Tenningslåsen er brutt opp da nøkkelen forsvant, men den fant vi jo igjen senere.

Noe skavaner på bodykittet, se bilde.

Klarte å knekke det ene dørhårhandtaket.

Bryter til elvindu er defekt, VInduene fungerer, men må ha ny bryter.

Differensialen er en svakhet på disse, og denne har blitt sveist og ryket opp igjen, bilen er i kjørbar stand, men har tenkt til å fikse dette med diffen fortest mulig.

Nok snakk. bilder!

sfv4s26jxu0pg305bsk9.jpg

eaeuisy0bfgiul56irbd.jpg

2y826oi6yqyvp8xh37uk.jpg

ju8k5dedz4cgyifv0wuc.jpg

oxjuzifb0wsxszc387r1.jpg

v25evy1t6p9upsh9n7dm.jpg

dtkyjfckx4tniwihk1i7.jpg

5ohhne1g7gys259wj88t.jpg

v5y9nqvpcalutb0r8j7v.jpg

Skavankene

e6lv2puv3uflwb7voe3i.jpg

6f43xs2nrfd76jjpnl62.jpg

7149dfcbxt26i8c60ts8.jpg

nbonn3lv1vkcajahr6gh.jpg

ckjjw70jw8sumhmic81o.jpg

seugi59q04hv65yposd3.jpg

Salgspris er 43000, men kan byttes i noe annet moro, f.eks crosser på skilt, BMW, eller annen MORSOM bil som det kan sladdes med.

Pm eller skriv her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo litt og ta tak i her og der ser jeg, men ikke det helt store. Hvordan er forbruket på denne? Wankelmotorene var litt tørstr tidligere. Men DEN bakkspoileren så jo heeelt korny ut:/// Synd og ødelegge en så sjelden bil med noe sånn tussete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo litt og ta tak i her og der ser jeg, men ikke det helt store. Hvordan er forbruket på denne? Wankelmotorene var litt tørstr tidligere. Men DEN bakkspoileren så jo heeelt korny ut:/// Synd og ødelegge en så sjelden bil med noe sånn tussete.

Dette er ingen sjelden bil ;) forbruk har ikke så mye å si når man har en slik bil (har hatt 2 stk selv) regn med literne + på mila og ca en halv liter olje pr tank, disse motorene skal bruke olje da det bidrar til å smøre rotorene, ikke bruk syntetisk olje på disse da de ikke tåler det særlig godt, ev koble ut selvsmøringen og bland heller i syntetisk 2 taktsolje i bensinen, street porting og litt større singelturbo på denne så passerer du 350 hk lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...