Gå til innhold

Monkeybike Streetfighter selges


LarsFromasj
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk ;)

Det er en del tilpasninger og custom deler på denne sykkelen ja. Noe er laget selv, noe er spesiallaget eller tilpasset fra andre steder.

Så dette er en one-of-a-kind sykkel, spesielt her i Norge. Vekker mye oppsikt. Har hatt mange kunder fra brannvesenet rundt om i Norge som har tatt bilder og generelt vært interessert i sykkelen, og det er jo veldig morsomt.

IMG_0114.jpg

IMG_0120.jpg

DSC02683.jpg

DSC02665.jpg

DSC02583.jpg

Og slik var den original... :lol:

monkey.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt original monkeybike (i fjor sommer) og så mye moro på et kjøretøy har jeg knapt hatt før! Smil fra alle kanter og fra folk i alle aldre! Den var treeeeeig men eller så var den bare helt råmorsom å kjøre. Tror denne er killer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er registrert som moped ikke sant? Hva med driftsikkerhet og service i fremtiden og slikt...? Kanskje noe for den som kan skru.. (ekskluderer meg da...........) Frista endel siden jeg savner min, litt synd at sesongen straks er slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, den er mopedregistrert.

Angående driftsikkerhet så er ikke dette noe problem så lenge du gir den normalt vedlikehold og hyppige oljeskift.

Ser ingen problemer med at du ikke kan skru her, så lenge du kan bytte olje og etterdra topplokksboltene i ny og ne ;)

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, som nevnt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...