Gå til innhold

Bmw e36 sedan selges i deler


trusa
 Share

Anbefalte innlegg

har du greie bakfjører? dvs som ikke er gjennomrustet og klarer noen dager på bil :)

trur eg har de løst du i fra en cupen å di er bra.. passer de ? bil nr 1 står de senkeset på. bil 2 er dem dårlige.. men vet at di på cupen jeg har er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du greie bakfjører? dvs som ikke er gjennomrustet og klarer noen dager på bil :)

trur eg har de løst du i fra en cupen å di er bra.. passer de ? bil nr 1 står de senkeset på. bil 2 er dem dårlige.. men vet at di på cupen jeg har er bra..

iflg meca og mekonomen er delenr det samme mellom sedan og coupe. så går utifra det.

Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du greie bakfjører? dvs som ikke er gjennomrustet og klarer noen dager på bil :)

trur eg har de løst du i fra en cupen å di er bra.. passer de ? bil nr 1 står de senkeset på. bil 2 er dem dårlige.. men vet at di på cupen jeg har er bra..

iflg meca og mekonomen er delenr det samme mellom sedan og coupe. så går utifra det.

Pris?

bare kom med et bud du.. vi kan ta de på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Int i de org på førstebilde ja, er de strøkne tar jeg dem ;) og brakettene bak bakfangeren som man skyver fangeren inn på sidene.

skal ta å se på dem fort eg so tar vi der i fra.. snakk om feste på bankfanger eller den lista på fangeren ? ta å pm meg du so tar vi de der i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...