Gå til innhold

undersøkelse, er folk interessert? (senking E61/E39/X5 bak)


AndreS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har laget noen justerbare link armer for å justere luftfjæringen bak slik at man kan senke disse bak uten å måtte til BMW.

Dette er samme system som Hartge brukte for å senke E61 bak og KW bruker på E39. Hartge har såvidt jeg har forstått sluttet å selge disse.

Vil dette være interessant for folk?

rear_suspension09.jpg

Gi beskjed pr PM. 350 kr pluss 26 kr i porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Jeg har ikke E61 selv, men dette klarte jeg ikke å styre unna!

Jeg vil rette en takk til deg, og alle som lager sånne ting på eget initiativ, siden det ikke er å få tak i på markedet lenger!

Skulle ønske det var flere som brant for sånne ting!

Jeg har flere ting jeg skulle ønske at fortsatt var i salg, men dessverre så forsvinner alt, og ingen brenner for å ordne det på egenhånd, er kreativ og bruker fantasien lenger..

Så, tusen takk til deg, AndreS! Jeg støtter sånne som deg!! :applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der.. hva er prisen? Jeg tenkte å senke nå ettersom settet har ligget klart i over en måned :)

send meg gjerne melding på 90 17 60 06 så kommunikasjon går raskere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

som standard lager jeg de så man kan justere mellom std høyde og ca 30 mm senk. Men man kan enten si fra til meg, eller kappe ned gjengedelen litt selv, så kan man gå lavere.

Vet du hvor mye nivåreguleringen "tåler" av senk før man kommer veldig i faresonen med denne? Man slipper vel å bytte dempere og fjærer bak når bilen har nivåregulering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bytter fjærer på bilen din og den samtidig har nivåreg så er det noe veldig rart.. for på min og alle de andre jeg har hatt er det ingen fjærer. Bytter til B8 dempere som er laget for senk for da vet jeg det er optimalt. Kan nok fint senke et par cm pluss minus uten nevneverdige problemer. Det jeg har erfart er at hvis demperen er godt brukt og deretter får et nytt arbeidsområde så kan det oppstå lekkasje i tetningen og da er det fort slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man har som sagt ikke fjærer bak med nivåregulering.

Jeg har M understell fra før, og jeg kommer til å senke rundt 25 mm bak med originale dempere.

ratioen er forresten omtrent 1:3 (1 cm på linkene her tilsvarer ca 3 cm senk). Noe særlig mer enn 3 cm senk bak tror jeg neppe noen kommer til å gjøre.

3 cm bak på en org M sport bil:

rear_suspension15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...