Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge litt ut om hva jeg holder på med i i vinter da. kjøpte meg en E30 M3 87 mod i fjor høst. men slet veldig med å få skilter på den for den var fra england og det var mye skrive feil i den engelske vognkorte(takk til myndigheten i england som ikke kan skrive) men til slutt seint utpå høsten kom det skilter på den. men da var det ikke mange ukene til kong vinter meldte sin ankomst. så da ble det å parkere den på verkstede for vinterlagring.

men klarte ikke å holde fingrene unna den så bestemte meg for å hel lakkere den( ble levert til lakkering 10 april) bilen blir i samme farge. Diamantsvart. bilen ble levert til Modum billakksenter.

Det ble også handlet inn vinge og Dtm flipp,Dtm Carbon speil, Dtm front leppe i carbon og Carbon airducks fra E30m3shop i Tyskland.

har også gått til invistering av svarte lykter og blinklys rundt hele.

Spax fjærer og dempere, så den er senket 25 mm.

har også blitt en del andre småting og oppgraderinger.

det neste ønske er å få kjøpt noen bbs rs felger å få på den til bilen blir klar. så får bare grave langt ne di lommeboka mi å se hva jeg finner.

jobber alt jeg kan for å få bilen klar til sesongen starter nå. bare alt går greit så skal det vel gå.

her er noen bilder av bilen

Dette er bilder fra i høst når bilen var nyinnkjøpt

picture086ui9.jpg

picture084fo8.jpg

Her fra garasjen før jeg startet på den, bare prøve montert nye deler

17012798io8.png

untitlednz3.png

74136538qk3.png

her har demonteringen startet

picture093me7.jpg

picture097yt3.jpg

her er bilen på plass inne i hengeren

picture091tw1.jpg

her er bilen til levering hos lakkerer

picture092xn3.jpg

skla komme tilbake med mer info og bilder når jeg får igjen bilen fra lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul bil med like kule planer! :D Har endelig hatt gleden av å sitte på med en lik og det sto til forventningene! :) Rekker du det er det jo streetmeet på gardemoen lørdag og ccn vårmønstring på søndag :) Lakkere alle karbondelene eller?

- Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw ///M: det er vel egentlig det samme som å ta fra tyskland. men etter det jeg har funnet ut er det mye mer jobb å ta fra england fordi england har så utrolig dårlig vognkort. det står bare chassi nr og motor nr men ikke noe mer nesten. så når de norske myndighetene skal skrive et norskvognkort til deg så har de ingen info å sette inn der alt skal være i det norske vognkortene så da er det utrolig mye slit og kost bart å få tak i all info. det er det som er probleme med england og luxenburg

Espen|3k: Er utrolig morsom bil å kjøre og leke med dette. hehe. rekker desverre ikke streetmeeten gitt. men håper for all del at den blir klar til Bimmers på skogen den 18 mai. for da kommer jeg. driver å ni sparere og jobber på kveldene nå for å få kjøpt felger til bilen nå også så alt blir bra.

nei alle karbondelene blir i karbon. vil ikke ødelegge den tøffe karbonen med lakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...