Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

E46 er solgt

Banebil SELGES

nå i senere tid har jeg også kjøpt meg banebil en 92 325 med en del mods.. så nå skal jeg gjøre norges baner utrygge. bilen skal bygges for rundetider å jeg håper å få noen skikkelig gode tider på ringen med denne.. info om denne starter fra side 7

rugbdt9l53fa0hrqe7fo.jpg

Endret av Sjøbuse
Endret topic. Les forumsregel 3!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har bare fått gjort litt småtteri her å der ikke noen store greier "ealoken" her på forumet mener jeg bør vente til våren før jeg begynner stor shoppinga.. men tror ikke jeg klarer det.. er noen tusenlapper som brenner litt..

første som jeg har gjort med bilen bortsett fra å kjøre å vaske den er noe jeg kjøpte til den i sommer når jeg å noen kompiser var en tur på nürburgring.

6xh7quj3shslj10vticf.jpg

6xrqp1kbwknw69wsttau.jpg

Jeg er en STOR fan av nürburgring å har tenkt meg ned dit til sommeren. å se litt hva 170hk kan gjøre på ringen..

jeg har siden noen år tilbake etter å ha sett en episode med top gear (den han kjører en jaguar rundt ringen på ret under 10 min) hatt som livsmål å kjøre rundt ringen på under 10 min bridge to gantry.

når jeg var der nede i sommer kjørte jeg ikke selv men da kjørte vi en 318d "143hk" e90 og vi klarte under 10 min. så tror ikke de blir det største problemet.

har gjort litt mere også

6xrqp1kbwknw69wsttau.jpg

j1g5g7wpcc51f32ommey.jpg

vet ikke om det hjelper så mye... MEN det ser utrolig kult ut.

oh7cgf80lq8qq6wc0wvs.jpg

sånne ringer har jeg montert i ALLE 3 seriene jeg har hatt. en billig liten mod som plutselig gjør instrument panelet mye kulere :)

fg9qc3h3dicperqov5im.jpg

har også kjøpt blinklys og ettermonterings sett av angeleyes. venter på noen xenon kitt før jeg monterer det. for da tar jeg alt i en smell.. sorry med dårlig bilder foresten mobil kamra er ikke SÅÅ bra.. får dra frem speilrefleksen neste gang å ta nye bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess hadde vært morsomt :)

ja. har kjempelyst på det. MEN jeg har også lyst til a den skal være godkjent med "nesten" alt

så får se hva som skjer.. pris er også en vesentlig faktor :)

noen som vet om det finnes biler godkjent med ess kompressor?

bilen har nemmelig snart hvert i norge i 10 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hvert å henta meg coilovers på schmiedmann.

ga 1881kr for dette kittet. får bare håpe det er bra.. de skrøyt veldig av det å det var ikke billig fordi det var dritt men fordi de hadde en spesial avtal med FKom å ha en kampanje.. så får håpe det er som de sier :)

noen som har prøvd detta kittet?

her er noen bilder av kittet..

37jyag10obgt1smmgfl5.jpg

zrbjc5z87fpn0tgb7zl5.jpg

vidre neste post pga bildetull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva detta er? de fulgte med.

er ikke så kjent med E46 og senk.

ay1ujhj5861gun2qadwa.jpg

har også modda G27'en min litt.. ;)

art890no58je2j5cax78.jpg

litt mere kos å se på når jeg spiller GT5 i solberstolen min ;)

begynner å bli litt små irritert på Bilkabel.no siden jeg ikke har fått xenon kitta mine enda.. men det kan jo bare være jule posten da. fortsatt frustrerende.. de burde ha kunne fått de hit på en uke liksom :P

så leveres bilen til soting på onsdag.. blir kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke, det må du bare se når du bytter. Kan hende at festet til overføringene er plassert høyere eller lavere på fjærbeinet ifht. originalt, at det blir forskjellig lengde på overføringene lissom. Følger sikkert ikke med for moro skyld, hehe :P

det jeg tenkte også.. men kunne jo hende de fulgte med fordi de egentlig ikke skulle tenker jeg :P men jaja får se hvordan det går under montering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...