Gå til innhold

Anbefaler dysetest av og til!!


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ikkje eit teknisk spm, kunn ein anbefaling! Spesielt for dei som driver med effekt økning, bytting av bensinrør, stålomspunna slanger, bytter ut drivstoff fra bensin til E85 osv osv.

Det her er MITT skrekk eksemplar som kunne gått VELDIG dårleg, det hadde vert ekstra kjedelig da eg hadde nybygd blokk etter havari ifjord.

Det som mest sansynleg har skjedd er att når eg har fylt E85 på tanken så har det løsna ein del partiklar som var for små for bensin filteret mitt som står rett på alu røret til fuel railen, eit par av dysene var nede i 400cc og det er ekstremt siden dei skulle vere på 1200cc!

Dette er etter att eg har prøvd å rense dysene sjølv....

No seie ikkje eg att alle har det slik men eg seie att det skader ikkje å ta ein test etter ein sesong eller 2! Det er fleire som drive med dette, for.eks KSR ( Kimmit Sport Racing )

ejv5k04li8s98cjfphwg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trudd det kunne bli så ille :shock: Hva gjorde du for å få de bra igjen?

Eg sendte dei til Kimmit Sport Racing, dei flowtesta å rensa til dei var reine å leverte det dei skulle igjen, no er dei på vei tilbake til meg klar for dyst!

Eg er iallfall fryktelig glad for att eg sendte dei på test for ellers hadde eg aldri funne ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette skjedde på gamle volvoen jeg hadde!

V70 med T5 motor, 19T turbo, 3" downpipe og større dyser. 1 bar ladetrykk.

Dysene kjøpte jeg heilt nye frå sverge.

Solgte den til en kompis, og etter ei stund begynte den og fuske og miste kraft oppover en tunnell.

Motor kunne nok vår redda, men han gira ned og ga på.. Med det resultat at tennplugg brant opp (hele stiften og senter var smelta), stempelet mangla biter, og flere grove striper i en sylinder. Viste tydelig tegn på varmgang og lite bensin.

So vi kom vel fram til at ei dyse mest sansynelig hadde blitt tett eller slutta og virke.

Uansett, dette var et bra tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trudd det kunne bli så ille :shock: Hva gjorde du for å få de bra igjen?

Eg sendte dei til Kimmit Sport Racing, dei flowtesta å rensa til dei var reine å leverte det dei skulle igjen, no er dei på vei tilbake til meg klar for dyst!

Eg er iallfall fryktelig glad for att eg sendte dei på test for ellers hadde eg aldri funne ut av det...

Pris? Hvor lang tid tok dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...