Gå til innhold

Hjelp start problem 740i 1994


tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

Hei sko ta å lufte e38 i dag ute å kjøre en liten stripe før jeg parkerte og sko fikse noe sto sikkert i en liten time nor jeg skal kjøre igjen så ville ikke motoren starte. har noen her inne noen tips?

Rele på start motoren har pluss men får ikke styre strøm( klikker heller ikke inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen tips? Prøvd å lade batteri i natt for skam skjuld (bør ikke være noe med det e helt nytt s6 batteri) gåt over gjoringene til bilen ser bra ut. Alt fungere untat at bilen starte (kjiner)

Kan det være at bilen ikke skjøner an står i P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsatt ingen her inne som har noen ider?

holdt på en god del i dag. kontrollert at tenningslåsen fungere og slår inn sånn den skal. målt at styre strømmen til start motoren her hel opp til styrenheten. er bare mangel på signal. jeg tror det er posisjons giveren på girkassen som lager helvete med deg. skal prøve å få lest ut feil i morgen å sett litt på dataene hva den sier.

_bilder_20380_zpsdf3d2b9d.gif

Nr 8 på bilde noen som har en sånn lignende? var jævla dyr på gs vært fald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et prosjekt med en chrysler stratus en gang i tiden :P

Jeg skulle gi den litt starthjelp med et kraftig apparat, gikk noen ganger før noe tok kveld :P

Etter det ville ikke starteren starte via nøkkelen. Måtte bruke forsterker kabelen min fra pluss å rett på starteren.

(Ingen sikringer var gåen) men så som så, dette var jo en Amerikansk bil :P Jeg ga den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...