Gå til innhold

Luftinntak på e39


Mfh-e39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike luftinntak?`har tråla mange nettsteder, inkl. ebay, men finner de ikke. Eventuelt hva de heter..

Snakker om de i fangeren ja, ikke panseret.

59692d1205280048-aib-angel-ibright-v3-group-buy-new-halo-lights.jpg

disse lager du fint selv,,,alu bassporter for ex eller dreie noen;)

beastpower selger kitt til rundt 8k da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe man kan kjøpe til E36 også,noen som vet ? ja vet man kan lage selv,men ikke akkurat det jeg vil hvis man kan få ferdig i bra stand :)

Tror nok man må lage selv.. :/

Tror bare det hadde sett rart ut

0:44 eller bedre syns vinkel 1:05 på denne filmen

men så klar hver sin smak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes liksom det blir for smalt på e36, men nå har jeg ikke sett det i rel life, så det kan jo bli bra der også.. Takk for linken, blir nok innkjøpt.

Gjør MYE med fronten dette.

Legger ved et bilde av den gjeldende bilen, har kommet på bakrutesenker (ac) og m5 vinge bak( den lille leppa ja)

Så da tror jeg disse "ductene" og en hamann leppe gjør susen.

Bilen går jo greit nok til at den kan se litt sint ut.

iril11g8udrarwo3k8is.jpg

5wev7qpxslwi57ypx8l5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Synes liksom det blir for smalt på e36, men nå har jeg ikke sett det i rel life, så det kan jo bli bra der også.. Takk for linken, blir nok innkjøpt.

Gjør MYE med fronten dette.

Legger ved et bilde av den gjeldende bilen, har kommet på bakrutesenker (ac) og m5 vinge bak( den lille leppa ja)

Så da tror jeg disse "ductene" og en hamann leppe gjør susen.

Bilen går jo greit nok til at den kan se litt sint ut.

iril11g8udrarwo3k8is.jpg

5wev7qpxslwi57ypx8l5.jpg

5c7ti9z8pdkqqmds1wpy.jpgslik blir det seenes ut med alu porter som er lakkerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent. Har kjøpt alu rør fra intercooler til helikopter faktisk. Skal spenne de opp i dreiebenken og prøve å få en helt jevn flate på de mot gitteret. Har også lyst på m5 fanger splitterne. Nesten alle har hamann leppen ser det ut til, den du har også eller? har du helhetsbilde av bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent. Har kjøpt alu rør fra intercooler til helikopter faktisk. Skal spenne de opp i dreiebenken og prøve å få en helt jevn flate på de mot gitteret. Har også lyst på m5 fanger splitterne. Nesten alle har hamann leppen ser det ut til, den du har også eller? har du helhetsbilde av bilen din?

jepp bilder følger:)

ja mange har den for den ser bra ut :D:D legger ved et bilde av min m5 også som er sort med mørkere trakter:)stca7urfkwz3vbv0zupm.jpgnh671ej5oxildvayu5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent. Har kjøpt alu rør fra intercooler til helikopter faktisk. Skal spenne de opp i dreiebenken og prøve å få en helt jevn flate på de mot gitteret. Har også lyst på m5 fanger splitterne. Nesten alle har hamann leppen ser det ut til, den du har også eller? har du helhetsbilde av bilen din?

jepp bilder følger:)

ja mange har den for den ser bra ut :D:D legger ved et bilde av min m5 også som er sort med mørkere trakter:)stca7urfkwz3vbv0zupm.jpgnh671ej5oxildvayu5.jpg

gczo3x2armh5omym959y.jpggczo3x2armh5omym959y_thumb.jpg8z7z1mc1bqdzpm0qmras.jpg8z7z1mc1bqdzpm0qmras_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...