Gå til innhold

subframe disaster


Bliza
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp da har min stakkars e46 fått diagnosen subframe disaster, helvete altså!. garantien har gått ut så nå sitter jeg pent i det!.

men er det noen i trondheims området som vet om noen verksted som reparerer slikt uten at jeg må selge sjæla mi til de?, evt om det er noen "enkeltmanns fåretak" som har peiling og er villige til å fikse det uten at jeg må selge kroppen min for å få råa til å betale det. takk for svar :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det suger jo sånn passe! Jeg fikk reparert min subframe diesaster da bilen hadde gått 350.000km og var 9år(mener jeg å huske). Da var bilen hos BMW i Drammen. De skulle bruke 1 uke på jobben. Det skulle vel tilsvare rundt 40.000,- bare i arbeidspenger det. Så det er ingen billig reparasjon dersom du skal gjøre det ordentlig. Men har lest på forumet her at folk gjør det enklere og mye billigere - om det er holdbart vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det suger jo sånn passe! Jeg fikk reparert min subframe diesaster da bilen hadde gått 350.000km og var 9år(mener jeg å huske). Da var bilen hos BMW i Drammen. De skulle bruke 1 uke på jobben. Det skulle vel tilsvare rundt 40.000,- bare i arbeidspenger det. Så det er ingen billig reparasjon dersom du skal gjøre det ordentlig. Men har lest på forumet her at folk gjør det enklere og mye billigere - om det er holdbart vet ikke jeg.

Hallo, selv om bilen står på verkstedet en uke, bruker jo ikke en mekaniker 8 timer hver dag i 5 dager på en slik jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det suger jo sånn passe! Jeg fikk reparert min subframe diesaster da bilen hadde gått 350.000km og var 9år(mener jeg å huske). Da var bilen hos BMW i Drammen. De skulle bruke 1 uke på jobben. Det skulle vel tilsvare rundt 40.000,- bare i arbeidspenger det. Så det er ingen billig reparasjon dersom du skal gjøre det ordentlig. Men har lest på forumet her at folk gjør det enklere og mye billigere - om det er holdbart vet ikke jeg.

Hallo, selv om bilen står på verkstedet en uke, bruker jo ikke en mekaniker 8 timer hver dag i 5 dager på en slik jobb!

Nå stod ikke bilen på verksted i en uke men 14 dager(delvis på grunn av sykdom)

Det var den tida de sa de skulle bruke, eneste jeg vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist det der, og en skam for BMW som produserte biler med det problemet i mange år uten å gjøre noe med det.

ja. også den forferdelig store regninga man sitter igjen med etterpå, pga av en fabrikk feil. jeg har hatt min 320i i 2år snart nå, har ikke hatt noen store feil i heletatt. kjempe glede å eie å kjøre, for en deilig bil sier jeg bare!. så utrolig synd at det blir slik :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...